|
Samsung vs Philips |
Besvar |
Forfatter | |
Andy_Moller
Bruger Oprettet: 30-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 139 |
Emne: Samsung vs Philips Sendt: 11-September-2005 kl. 23:33 |
Står lidt og vakler mellem PHILIPS LCD fjernsyn 16/9 26" (66 cm) 26PF4310 og Samsung LE-26R51.... Hvordan vil i vurdere hvad der er bedst?
|
|
nbu001
Guld medlem Oprettet: 25-August-2004 Sted: CPH, DK Status: Offline Point: 890 |
Sendt: 12-September-2005 kl. 01:05 |
Hi Andy, Jeg kender ikke Philips 26PF4310, men så sent som i går, købte jeg 23" udgaven af Samsung LE-26R51B til soveværelset. Designet er rigtigt lækkert, billedkvaliteten er super (naturligvis bedre ved digitale kilder end ved analoge kilder, som altid ved LCD), lyden er nærmest forbavsende god (SRS-kredsløbet fungerer faktisk godt). Fjernbetjeningen er ret simpel, men kan det den skal, er nem at betjene og fungerer upåklageligt. Kort sagt, er jeg indtil videre rigtigt godt tilfreds med købet Da jeg som sagt ikke kender Philips'en, kan jeg ikke vurdere hvad der er bedst, men du går i hvert tilfælde i galt i byen hvis du køber Samsung'en. /Nils |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |