|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Søren32 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
![]() Sendt: 04-Maj-2006 kl. 14:48 |
Jeg vil gerne undgå at skulle have en forstærker til at køre lyden igennem for at få lyd fra recorderen. Problemet er at alle udgange fra recorderen er phono/jack og jeg har ikke fundet nogen med den indgang. Jeg ved godt at det ikke er de bedste højtalere/lyd jeg får, men det er jeg ligeglad med. |
|
![]() |
|
Wester ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 542 |
![]() |
Hvad mener du? via scart op på fjernsynet får du alm. lyd ud
![]() |
|
NAD 32" B3 Lcd Tv. Sony 710 Recorder . Philips VR 520 Rec. Denon 1603 Receiver. Infinity Speakers
|
|
![]() |
|
Carser ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4805 |
![]() |
Hej Søren, Signaler fra en alm. recorder og andre apparater i phonostik er til svage liniesignaler. Det er få mikroWatt, de kan trække. En højttaler sat direkte på sådan en udgang svarer til en kortslutning. En højttaler kræver mindst en million gange kraftigere effekt for at spille med et vist lydniveau. Så du må enten købe højttalere med indbygget forstærker (=aktive højttalere) eller en forstærker/receiver. Ja, du kan også købe et komplet surround-anlæg med 5 højttalere og subwoofer til relativt få penge. Forstærkertrin kommer du ikke udenom. |
|
M.v.h. Carser
Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn. ![]() |
|
![]() |
|
MikeOne ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-November-2005 Status: Offline Point: 565 |
![]() |
Ikke sikker på hvad du mener, men kan du ikke bare slutte en YAMAHA YSP-800/YSP-1000 + sub til. Der er aktiv forstærker i denne højtaler med Phono stik indgange...... Se evt. http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=11591& PN=1 Mike Redigeret af MikeOne - 04-Maj-2006 kl. 15:52 |
|
![]() |
|
Søren32 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
![]() |
Ok. tak for svarrene og undskyld hvis jeg ikke fik gjort mig klart forståelig. Det jeg ville have var at når man spillede musik, at man ikke behøvede at tænde for "fjerneren". Jeg kan dog forstå at jeg ikke slipper udenom en forstærker af en eller anden slags. Tak for svarrene. Søren |
|
![]() |
|
MikeOne ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-November-2005 Status: Offline Point: 565 |
![]() |
Men Søren, hvorfor så ikke købe en af højtalerne fra Yamaha: Enten: YAMAHA YSP-800 Eller YAMAHA YSP-1000 Det er begge højtalere med indbygget forstærker. dertil bør man også have sub'en til - se mit tidligere indlæg. Mike |
|
![]() |
|
![]() |
Hej MikeOne Tak for det.....du har jo helt ret, men problemet kunne jo så være at den koster en mindre bondegård.....(og så er der ingen radio). Med fed ser den ud. |
|
![]() |
|
Keld ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 451 |
![]() |
Er problemet, at du ikke har et almindeligt stereolalæg? Hvis du har det, er det da ikke noget problem at tilslutte recorderen til AUX. Keld |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |