|
VMware eller alternativ? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Darkwing ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 51 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dette indlæg er skrevet fra en maskine hvor Netflix kører samtidigt med en Windows Phone Hyper-V virtual maskine..
Virker fint, Lenovo X1 Carbon Touch 2014. (Intel grafik) |
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4052 |
Så vil jeg da gerne vide om det på browser eller med app. For jeg har prøvet det med eller tre gpu'er. Før jeg skrev til netflix, og de svaret at: Netflix app ikke kan afspille på en hyber-v server
|
|
![]() |
|
Darkwing ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 51 |
Det er App'en, men har lige testet med browser (med Silverlight), det virker også fint.
Og ifølge Netflix selv, er det også kun specifikt med AMD. https://help.netflix.com/da/node/5026 Redigeret af Darkwing - 25-Maj-2015 kl. 19:14 |
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4052 |
Så det mærkeligt at jeg ikke kunne få nvidia og Intel til det
|
|
![]() |
|
Men så har Intel og nvidia løst det siden jeg prøvet for et halvt år siden
|
|
![]() |
|
Det har ALTID (siden 2012) virket for mig på Intel.
|
|
![]() |
|
Det lyder godt nok sært. For det har ikke virket for mig på nogen af de tre gpu'er
|
|
![]() |
|
Så er dit problem nok noget helt andet. Hvilken forbindelse kører du til skærmen ? (med eller uden DRM) ?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |