|
Center højtalleren |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Glennda ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 130 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-Marts-2017 kl. 22:14 |
|
Hej
Hvilken center ville I købe i dag ? I 5000 kr området. Jeg er lidt på bar bund og ved ikke hvad som rør sig på området i dag. Min gamle Kef er gået lidt i stykker men den er også mindst 15 år gammel.
|
||
Focal Utopia micro Be Højtaler Oled LG 65".Denon pma a-110 forstærker. Samsung 3DBlu Ray.Sony DAT dtc2000ES.
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19562 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jeg ville købe en der lydmæssigt matcher mine fronter. Der er ikke meget ved at købe en 5000 kr's center, hvis lyden ikke matcher fronterne (altså med mindre at man har tænkt sig at skifte fronterne "om lidt").
Klaus |
||
![]() |
||
armani-thomas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-September-2013 Status: Offline Point: 1724 |
|
På lørdag kan du hente en Dali Euphonia center til 4000,- i HFK i kbh.
Normal pris 27900,- Euphonia Redigeret af armani-thomas - 23-Marts-2017 kl. 21:53 |
||
![]() |
||
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Online Point: 4464 |
|
Wow... Det er lige før man skulle købe den for at sælge den på DBA om et par måneder :)
|
||
![]() |
||
armani-thomas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-September-2013 Status: Offline Point: 1724 |
|
Ja man burde da snildt kunne hente pengene hjem igen, og lidt til ![]() Der er mange Dali lovers derude! Tror da også den spiller ganske nydeligt til et stue setup. Redigeret af armani-thomas - 24-Marts-2017 kl. 08:51 |
||
![]() |
||
Foley ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 122 |
|
Har en B&W CMC med et par år på bagen hvis det kunne have interesse
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |