|
|
Besvar ![]() |
Side <1 161718 |
Forfatter | |
ryan1312 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 29-August-2010 Sted: danmark Status: Offline Point: 43 |
![]() |
hvornår kan man købe dune hd all in in one her i dk og hvad koster den ????
Jeg søger sådan noget ala dune en slags medieoptagerafspiller.... altså den skulle kunne stå gemt væk inde på et værelse hvor den er tilsluttet antennestikket (kabel tv yousee) og så skulle den kunne optage tv-programmer (lige som en hd optager) men den skulle også kunne tilslittes en extern harddisk med film på som er i xvid og alle andre formater, og så skulle den kunne sende det hele ind til mit fladskærms tv sony w5500 som har dlna.... og jeg skulle så kunne sidde inde i stuen og se det hele på mit sony w5500 tv og også kunne styrre den fra stuen med en fjernbetjening selv om den står i et helt andet rum... hvordan laver jeg dette??? det må heller ikke være alt for dyrt !
|
|
![]() |
|
Master_Geek ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 633 |
![]() |
Hej
Er der nogen der kan liste alle de filformater WD TV kan arbejde med?
Og kan man blot bruge en alm. ekstern HD til at tilslutte direkte istedet for at lave et større netværd?
|
|
![]() |
|
jj79 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-August-2010 Sted: Vejen Status: Offline Point: 539 |
![]() |
http://www.wdtvlive.com/products/wdtv_live#/specs her står det hele - og ja, alt det kræver er en ekstern disk
|
|
![]() |
|
Master_Geek ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 633 |
![]() |
Og er der tilfældigvis nogen der har en brugt til salg?
![]() |
|
![]() |
|
jj79 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-August-2010 Sted: Vejen Status: Offline Point: 539 |
![]() |
[QUOTE=Master_Geek]Og er der tilfældigvis nogen der har en brugt til salg?
![]() |
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
![]() |
Ok, jeg synes det er ret indviklet med alle disse software-pakker.
Jeg har WD-TV Live (ikke "Plus!"), og jeg kunne godt tænke mig at prøve nogle af disse software/firmware-mods. Hvilken version skal jeg installere? |
|
![]() |
|
daskino ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 783 |
![]() |
du kan ikke bruge denne guide til din "nye" wdtv live, dette forum e rkun for dem med den sorte org wdtv.
hvis du vil pille vedwdtv den grå boks skal du kigge her http://wdtvforum.com/main/index.php?board=14.0 wdtv firmwarelive Redigeret af daskino - 18-April-2011 kl. 08:45 |
|
Sony 46HX823 Samsung H5505
Roku LT, Google nexus player, Sidewinder 4 Xtreamer, WD TV HD, Live Mini og Ryan Mini2, SB 3, Wii, |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 161718 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |