recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LG RZ-42PY10 - verdens bedste plasma.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLG RZ-42PY10 - verdens bedste plasma.

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Deck@rd Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 11-April-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 37
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2005 kl. 00:44
Kan du fortælle lidt mere om "den lille nye" fra TDC. Specifikationer og pris...???
Til top
icqnurse Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 30-September-2004
Point: 21
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2005 kl. 05:13

Hos TDC kabel er prisen for SAGEM 60 s  kr. 1595,- hvis du ikke tegner abbonnement på nogle af pakkerne.

Den kan selvfølgelig købes noget billigere i udlandet, men om den så virker uden TDC's Firmware er uvist

Jeg har prøvet den gamle SAGEM fra TDC det tog 5 sekunder minimum om kanalskift og gik ned 10 gange om dagen, den nye er hurtigere og mere stabil på alle områder, men ikke perfekt. Men giver et kanon billede på mit SONY plasma.

mere på www.oncable.dk

Til top
BeeVee Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Februar-2004
Point: 199
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2005 kl. 21:04
Så det er nærmest en udgift, man skal regne med ind i budgettet, hvis man har TDC kabel-tv ??
BeeVee

Ejer af:
JVC DR-MH30 (4 ud af 5 stjerner)
Panasonic TH42PV500 (4.5 ud af 5 stjerner)

Personlig vurdering :-)
Til top
claus64 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Januar-2004
Point: 693
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2005 kl. 21:59
JA det vil jeg helt bestemt mene. Hos mig er der en forskel som dag og nat. Mit billed på fx Zulu over det analog kabel signal (uden selector) er meget ringe med løbende streger hen over billedet (Det så ikke så ringe ud på min gamle MX4200) men over Selectoren får jeg et ganske udemærket billed (HELT uden forstyrrelser)
Jeg vil ikke undvære den et sekund så længe jeg har plasma og kan kun anbefale den :)
Derudover bliver jeg imponeret over kvaliteten af fx rejseholdet i ægte 16/9 (også en funktion du går glip af uden selctor) hver eneste mandag under genudsendelsen. Det står rigtigt flot
(Tjek evt om der et tilbud med en pakke på Canal Digital 12 mdr abb. så du kan få boxen billigt. Så kan du også udnytte Dolby Digital)
Og husk så at sæt selectoren i scart stikket med RGB på dit TV ;)

VH Claus
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu