|
Forsikringsspørgsmål |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Stoffer1987
Guld medlem Oprettet: 25-April-2008 Status: Offline Point: 658 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det ville jeg jo ikke mene da det allerede er påvej til at udgå. Samsung har svaret på min Forespørgsel, at de ville mene det var en J Serie der er tilsvarende. |
|
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8643 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det skal jo være tilsvarende det du har, og det er ligegyldigt om det er på vej ud eller ej.
Kunne din model stadigvæk købes, kunne de reelt bare give dig det. Men ellers må du jo hive fat i dem og argumentere, at J-serien er tilsvarende. |
|
Kandersen
Platin medlem Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Funktioner
Tak(0)
|
Lunddal har ret. I realiteten kunne de give dig et nyt tilsvarende, eller endnu værre, hvis de finder din model til salg i en butik, kan de faktisk nøjes med at give dig det beløb. Jeg er lige ved at tro, at hvis de gjorde ben-arbejdet for det, så kan det måske lade sig gøre, at en butik har et ES8005 stående, som nok kan ryge afsted for omkring 8-10K. Og så er det det beløb du får!
Her er jeg egentlig nødt til at spørge - Hvorfor er du ikke tilfreds med et H8005 eller 12.000? H modellen er da ikke dårligere end din ES model, bare fordi den er på vej ud? Tværtimod, så har din ES model været ude ret meget længere. |
|
TiXe
Super bruger Oprettet: 21-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 270 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg kan heller ikke helt se hvorfor man skal mere end man kan købe et bedre tv for ?
Du har forsikret dit TV, Ikke de 20.000kr https://www.dustin.dk/product/5010655158/ue55es8005 Pris 11500kr Jeg havde da glædeligt taget de 12.000kr og købt et bedre TV. |
|
MulleB
Guld medlem Oprettet: 29-November-2013 Status: Offline Point: 745 |
Funktioner
Tak(0)
|
utroligt at der er brok, du får 12.000,- så du kan købe et bedre tv (H8005) som koster kr.10.000,- så har du endda kr.2.000,- i overskud.
|
|
steen5
Super bruger Oprettet: 15-Maj-2007 Sted: Denmark Randers Status: Offline Point: 284 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg ville også være glad for de 12.000 kr.! Hvordan er det i øvrigt blevet totalskadet?
Hvis du gør brok over det kan du risikere de finder et brugt tv som det du har.. Og det ønsker du vel heller ikke?
|
|
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10476 |
Funktioner
Tak(0)
|
Stoffer1987, som du kan læse af de andre svar, bliver du rigtig godt stillet med de 12.000 kr., og jeg må sige, at jeg er fuldstændig enig. Du skal jo på ingen måde stilles bedre end du var med det gamle TV, uanset hvad dette i sin tid har kostet. En forsikring er ikke til for at man skal tjene penge på den.
Flemming Redigeret af fltk - 21-August-2015 kl. 10:05 |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |