|
DC-Comics filmene - er det mig den er gal med? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, det er jo rigtigt, hvilket vel bare beviser at Netflix ikke har noget at gøre med Arrow-verse.
|
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4052 |
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
Du startede med at nævne DC-serierne "som de har sammen med Netflix". Min pointe er, at Netflix ikke har lavet nogle DC-serier. Arrow-verse (Arrow, The Flash, Supergirl og Legends of Tomorrow) er lavet af The CW, og flere af dem vises blot på international Netflix.
|
|
![]() |
|
Steen6400 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2116 |
Titans er en DC-Netflix serie.
|
|
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
ATV 4K, Nvidia Shield TV, Stofa, IPhone SE, Garmin Vivoactive 3 Music |
|
![]() |
|
Titans er endnu en serie som Netflix blot har internationale distributionsrettigheder til. Uanset om der så står Netflix inde i serien. Man kan ikke se den på Netflix i USA.
|
|
![]() |
|
Henrik K Kristensen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 295 |
Jeg synes de fleste DC-film er pivringe.
Aquaman er rigtig flot lavet og historien/filmen er også ok, så den er absolut blandt de bedste. Wonder Woman har også gode elementer, så den vil jeg også placere i den bedre ende. Marvel-filmene er for de flestes vedkommende gode - og jeg er lodret uenig i kommentaren om Thor: Ragnarok - den synes jeg er helt fantastisk! (... og hold da op en række indlæg over noget så latterligt som ordkløveri over formuleringen "lavet sammen med Netflix" - tænk at man ikke kan se udover det og blot tage meningen med)
|
|
Samsung UE55F8005 - Samsung BD-F7500 - Yamaha RX-V475 - Jamo S 626/62
|
|
![]() |
|
Tmann ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-December-2011 Status: Offline Point: 96 |
Jeg tror de har indset der skal mere humor i dem samt de ikke skal være så mørke og seriøse.
|
|
Sony 85” KD-85XF8596
Panasonic 4K Blu-ray DMP-UB900 Denon AVR-X6300H Reciever B&W 683 Fronter B&W HTM61 Center B&W DS3 Surround B&W ASW610XP Subwoofer Sony PlayStation 4 PRO Nvidia Shield TV |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |