|
Advarsel mod Aquaman |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||
Male80
Bruger Oprettet: 19-Maj-2014 Status: Offline Point: 104 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Men mange er enig om at det her er en af de vellykket DCEU film, så det er ikke det vi snakker om. Den her kan hamle op med de mellemgode MCU film. Så OP har ikke forventet at se en superheltefilm hvilket gør det super fjollet.
|
||
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6250 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
I modsætning til Aquaman er Spiderman: Into the Spiderverse rigtig sjov og underholdende
|
||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
||
moler
Bruger Oprettet: 02-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 219 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
jeg er 44 år og syntes at den var meget underholdende.
|
||
warfly
Bruger Oprettet: 04-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 194 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Forstår slet ikke hvordan den film kan få over 4 på imdb.
|
||
Vejrup
Guld medlem Oprettet: 18-August-2011 Sted: København Status: Offline Point: 687 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg syntes også den var lidt træls, ikke helt hvad jeg havde forventet, men jeg må give Jonas H ret i at bassen til tider var en kende for voldsomt - ikke at jeg ikke kan lide bass, men syntes det var bass fra start til slut... lige en tand for meget til min smag.
|
||
Pede8000
Guld medlem Oprettet: 04-September-2006 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2589 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Absolut ikke det værste DC har sendt på gaden.
Rigtig god action, rimeligt sjov og helt enkelt, mega flot på såvel billede- som lydsiden, tæt på demo-materiale (4K/ UHD/ Atmos). Ret traditionel handling i stil med King Arthur og Ridderne af det runde bord. 8/10 = Slet ikke ringe!
Redigeret af Pede8000 - 06-Maj-2019 kl. 19:26 |
||
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
||
jacobe
Guld medlem Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nogen som har set den i 3D?
|
||
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |