|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
cntrading ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() Sendt: 18-Juli-2006 kl. 13:38 |
Jeg har skippet min denon 1060 forstærker og mission 734i gulvhøjtalere, p. gr.a pladsmangel i stuen, (20 kvm). Samtidiget har jeg fået bygget et velfungerende mediacenter og har nu behovet for "nogenlunde" musik i stuen. Musikken ligger på PC'en. (nogenlunde = ikke mudret) Vores behov er 80% musik og 20% TV/film/spil. Jeg har kigget meget på Logitechs Z5450 og Z-5500 da de opfylder mine behov mht til indgange. (PC + TV + PS2 og evt en DAB radio). Jeg er dog ikke så begejstret for fronthøjtalerne (som måske er smarte, men ikke i min kones stue Atlec Lansing laver nogle 2.1 højtalere http://www.alteclansing.com/product_details_MX5021_OOS.asp som skulle have ganske god lyd, og som samtidig vil passe fint ind i stuen (hvid). Problemet med MX5021 er mangle på indgange (og 5.1 surround - men det er ikke det vigtigste) Spørgsmålet er så: Kan man (uden væsentlig forringelse af lydbilledet), bruge Altec Lansing front højtaler sammen med Logtech Z5450?? Eller er det en helt tosset ide? (Ungerne kan evt få Altec sub med 2stk Z5450 satelitter.) Alternativt bruge de løse højtalere på TV'et (DELL W3202MC) som er helt fornuftige af tv højtalere at være samme med Z5450, eller nogle helt 3. fronthøjtalere til væg montering. Eller er satelitter specifikt bygget til de respecktive aktive woofers? Er der alternativer til Logitechs Z5450 når man har behov for Aktiv højtaler med minimum 1 digital og 1-2 alm indgange og rimelig lyd? max 5000 kr og med et par "flade" diskrete front højtalere.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |