|
Google søgning.. SOLVED |
Besvar |
Forfatter | |
cgmand
Guld medlem Oprettet: 24-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 694 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 14-Marts-2012 kl. 14:45 |
Ved ikke om det bare er mig der har lavet ged i den eller google for nyligt har ændret noget ved deres søgemaskine..
Men hvis jeg har søgt efter noget på Google og jeg så laver en ny søgning, klikker ind på en side og tilbage igen, så står der ikke længere de søgeord jeg lige har skrevet, men dem fra den gamle søgning... Er der nogle af jer der oplever det samme.. hvis det giver mening det jeg har skrevet :)
Redigeret af cgmand - 20-Marts-2012 kl. 19:44 |
|
LG G2 65, ATV, HomePod stereo
|
|
skyking
Super bruger Oprettet: 01-December-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 348 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nå det var det der skete, har oplevet det også Igår eller forgårs
|
|
En noget indforstået Joke, do not answer!
|
|
cgmand
Funktioner
Tak(0)
|
Så jeg er ikke den eneste :) Kan se min maskine på jobbet gør det samme :(
Er det mon en indstilling man kan ændre ?
|
|
|
|
cgmand
Funktioner
Tak(0)
|
Nå det blev simpelthen så pisse irriterende at skulle skrive de samme søgeord igen og igen, så jeg var nødt til at sætte mig ned og løse det :)
Det viser sig at man løser dette problem ved at deaktivere Google Direkte-forudsigelser under søgeindstillinger.. Trykker alligevel altid enter når jeg laver en søgning :) Dejligt det spiller igen
|
|
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |