recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Office 2010, aktiveres flere gange?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Office 2010, aktiveres flere gange?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Office 2010, aktiveres flere gange?
    Sendt: 25-Februar-2015 kl. 11:58
Jeg købte i tidernes morgen et Office 2010 til "Arbejdet og Hjemmet" til de gamle, med én kode til. Nu har de så fået ny computer, og jeg vil prøve at installere Office 2010 på den.

Jeg får så at vide at jeg har brugt koden det antal gange jeg må, men vil det så sige at det Office 2010 jeg købte til denne computer er låst til kun den, og jeg kan ikke bruge den her nøgle på en ny computer?
          
Til top
python Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-December-2010
Point: 83
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér python Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2015 kl. 12:04
Det er forskelligt for de forskellige versioner, men hvis det er det som hedder Home Use Program, så kan det vist kun aktiveres på en enkelt maskine!
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2015 kl. 12:05
Det var en bærbar computer jeg købte hos den lokale PC forhandler, og så købte jeg et Office 2010 med ved siden af. Det hørte altså ikke "med" på den måde. Men det var da surt.
          
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24788
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2015 kl. 12:13
Jeg har prøvet, at en PC gik kaput, og der kunne jeg godt lægge det ind på en ny, da den gamle ikke brugte mere. Jeg mener at der er et telefonnummer man kan ringe til, og så blive ført igennem det.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2015 kl. 12:16
Hmm okay. Så jeg skal prøve at aktivere det over telefonen, og ikke over internettet, og så snakke med dem i stedet?
          
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2015 kl. 12:19
Det var en telefonsvarer jeg fik fat i, og så blev jeg guidet igennem det hele. Var ret simpelt. Husk en kuglepen.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2015 kl. 12:22
OK tak. Jeg prøver at aktivere over telefonen så vender lige tilbage.
          
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2015 kl. 12:30
Ja det var sgu nemt, tak for det Flemming!! det er nu aktiveret på den nye computer.
          
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2015 kl. 12:37
Super. Det er jeg glad for at høre. De er sgu dyre nok at købe, og hvis man så skal købe det samme en gang til.Ouch
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Notfast Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Øst Jylland
Point: 2875
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Notfast Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2015 kl. 18:09
Hvis jeg husker rigtigt, så kan du flytte en office licens 1 gang hver 3. Mdr. uden problemer.
.....
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu