|
Hvor billig kan en simpel Nasløsning laves |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5307 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
Min tanke var egentligt, at gøre det på nas, grundet den dag, hvor der kunne være to tv i hytten. Så havde slet ikke overvejet usb. Men kommer nok til at gå år og dag, og så kan det også være moneterne er tilsat lave en bedre løsning. Tror det bliver USB til en start..
Tak for jeres input! |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3841 |
Mener også du kan lade Pi'en agerede NFS/DLNA server så du kan tilgå den fra andre enheder. Så start du bare med USB
|
|
![]() |
|
![]() |
|
nexium ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Oktober-2011 Sted: København Status: Offline Point: 154 |
Jeg er lige med på en lytter.
Jeg har tidligere googlet lidt om hvordan man kan lave en Pi til en 'nas' med usb hdd,men det lader til at være noget mere langhåret end man lige skulle tro. Er der nogen som har en god guide til det? Redigeret af nexium - 07-Marts-2015 kl. 18:15 |
|
![]() |
|
Brianigenigen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 624 |
Jeg bruger et gammel pc og Limetech unRAID
|
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
Hvis den må koste hvad den koste skal, for at kunne have backup af alle billeder, gerne en spejling på en anden hdd, så hvis den første går ned, så er de på den anden.
Skal have tilgang fra iOS, android og windows, hvad skal jeg så kigge efter. Med tiden måske også fungere som filmserver |
|
![]() |
|
Er det en sådan en https://www.komplett.dk/zyxel-nsa325v2-2-bay-nas/802867 ?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |