|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
granada ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 75 |
![]() Sendt: 01-Oktober-2005 kl. 21:56 |
Hej ! Jeg har et Sony KV-29FX60E på hånden til en god pris. Har nogen kendskab til denne model. Det skulle være en Wega, Trinitron 100 hz. Det er jo ok. Hvordan med lyden ? er der evt. indbygget sub ? Fungerer smartlink med HX710 HDD ? Med hilsen Granada |
|
![]() |
|
Carser ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4805 |
![]() |
Hej Granada, Jeg fandt lidt specifikationer til dig her. Lyden er udmærket - samme system som i mit 32". Sub: Ja. Smartlink: Ja. Virker med 710? Ja. Billedrøret er glimrende. MEN det er ikke et 16:9. Og bl.a. det gør, at det virkelig har tabt værdi. Selv i tip-top stand bør det ikke koste dig mere end 2.000,- Sony ophører jo nu med billedrørs-TV på det danske marked og der sælges ud af dem. Hvorfor ikke gå efter et nyere eller helt nyt widescreen? Redigeret af Carser |
|
M.v.h. Carser
Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn. ![]() |
|
![]() |
|
granada ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 75 |
![]() |
Hej Carser ! Tak for svaret. Jeg går bevidst efter 4:3 da jeg synes et 32" er for stort da vi flytter meget rundt på vores tv (kører perfekt på VM acoustics letløbende tv- bord). Men jeg synes at 28-29" 16:9 er for småt til 4:3 udsendelser. Så derfor blev valget 29" 4:3. Mit tilbud lød på 1200 kr for et tv i prima stand der er 3 år gammelt. Jeg er meget spændt på Audio ydelsen og ser frem til smartlink funktionerne i det daglige. Specifikationerne på dit link er meget fyldestgørende. Tak. Vh. Granada |
|
![]() |
|
Carser ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4805 |
![]() |
Hej igen. Velbekomme. 1.200,- er jo nærmest et røverkøb! Det kan jeg godt forstå, at du nok napper...
|
|
M.v.h. Carser
Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn. ![]() |
|
![]() |
|
clausewitz ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1115 |
![]() |
Ja det lyder da som et rigtigt godt tilbud og et 29" 4:3 TV giver dig stadig 26" for udsendelser i 16:9. Claus |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |