|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() |
Muligvis er panelet ok, men der kan ikke være ofret mange kr til lyd, tuner osv.
Så tror du får et bedre køb ved at købe et plasma til 20k fremfor dette LCD. |
|
![]() |
|
Andy_Moller ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 139 |
![]() |
først vil jeg lige slå fast at det er et 26" jeg er efter! Og har været ude i Ekspert og se Samsung LE2651B, og synes det var rigtig lækkert! men har så set dette nye tv (viewpia) som og virker godt, men har ikke set det i "virkeligheden", derfor er mit dillema om jeg skal vælge det ene eller det andet! |
|
![]() |
|
HTPC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 629 |
![]() |
Det vil også være godt hvis du kan købe dit LCD TV med fortrydelsesret, hvis det viser sig at billedet er elendigt med dit TV signal. |
|
![]() |
|
God Pris ![]() Branche Medlem ![]() Oprettet: 09-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 270 |
![]() |
Hej Andy og andre Hvis ikke det norske sprog volder for mange problemer så er der en udemærket bruger test af Viewpia her: http://www.hardlydesign.com/jupp/tv.htm. Vi har desuden selv deres 32" til test og jeg må sige, at jeg var meget positiv efter at vi havde testet den igennem, den er desuden som et must testet med antenne signal og det gjorde den faktisk rigtig godt. Det gælder selvfølgelig også lidt kiggeri på eurosport hvor LCD virkelig viser svage sider og jeg må sige at der ikke var nogen form for efterslæb eller andre problemer. Tænk nu på, at det er en 32" HD-ready skærm til kr. 9999 så jeg vil mene, at pris og kvalitet her hænger rigtig godt sammen. |
|
Mange hilsener
Michael Damgaard www.godpris.dk |
|
![]() |
|
Andy_Moller ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 139 |
![]() |
Hey Michael! Nu har i både samsung og viewpia, hvordan er de mod hinanden? Forresten har jeg sendt en besked til dig! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |