|
Windows opdatering hver dag?? |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19562 |
Funktioner
Tak(0)
|
Virker din computer nu?
Ja = så behøves du ikke opdateringen. Klaus |
|
Thorvald
Guld medlem Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der er jo nok en dybereliggende grund til opdateringerne. De gør det jo nok ikke bare for sjov. Men ja, i udgangspunktet virker den bortset fra problemet med at den af og til fryser, som beskrevet andetsteds. Men jeg tror at jeg nu har fået gjort kål på disse opdateringer, ved at opdatere alt via Windows Update, flere gange efter hinanden indtil der ikke kom flere fejl meddelelser.
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
bruger udmeldt 23
-- Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Funktioner
Tak(0)
|
Og, hvis I fortsætter til Windows 10, så kan I lige så godt vænne Jer til det... Læs her:
http://www.computerworld.dk/art/233863/microsoft-dropper-patch-tuesday-i-windows-10 Omend, ikke opdateringer hver dag, men der vil komme nogle dryssende nu og da...
Redigeret af turbo2 - 06-Maj-2015 kl. 16:42 |
|
Thorvald
Guld medlem Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nå - jeg vidste ikke der var nogen patch Tuesday.
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |