|
Sælger rettigheder på DBA? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6282 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
MVH
|
|
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6676 |
Man kan downloade en kvittering, til at printe, her:
Jeg har godt nok ikke brugt nogen særlig kvittering de sidste gange, jeg har solgt noget. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Mr. Claude ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1129 |
Hold da kæft mand.... hun er da langt ude. Købt som beset, kost!... Man kan da ikke gå tilbage til sælger medmindre der er tale om lovbrud. Hvis der udover det er noget hun ikke opdagede ved varen da hun købte, er hun en erfaring rigere og burde måske holde sig til at købe sko og tasker på DBA.
Ignorer hende. |
|
![]() |
|
Rasmus8D ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
Folk er så nedern, de køber brugt på DBA og forventer at deres lavpris bud indeholder et sprit nyt produkt, og gerne 2 års reklamtionsret... Suk...
Du skal ikke give dig en dyt, den handel har foregået helt efter bogen, man må forvente der er ridser på brugt grej, specielt bærbare ting ala ipad, det hænder der er ekstrem flotte eksemplarer - men.... Hun har selv set den, så det bare ærgeligt! :) |
|
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
|
|
![]() |
|
Knaldperlen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 07-Oktober-2013 Status: Offline Point: 46 |
Kan kun tilslutte mig de andre. Varen er købt som beset, det står der også i DBAs betingelser.
Det undrer mig dog at DBA ikke lavet en skabelon som man Skal bruge ved handler. Ligesom man laver en slutseddel. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |