recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Jura
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Rma sag ved elgiganten - kan den byttes?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Rma sag ved elgiganten - kan den byttes?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Rasmus8D Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2011
Status: Offline
Point: 1336
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus8D Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2014 kl. 13:24
Haha undskyld, stave dimsen i iPhonen er dum, der skulle stå har ringet og spurgt dem :)...

De ville ikke lade mig købe en større model desværre, hvilket lidt var jeg gik og pønsede på, merprisen var nemlig ikke så stor jo... Men det måtte de ikke, for som sælgeren sagde, så kunne det betyde de kunne stå og presse kunder til at tage dyrere produkter... Well, det også helt okay. Jeg var/er rigtig glad for 3010eren, men det nok den sædvanlige hifi feber, det største er bedste :P
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2014 kl. 13:42
Men nu her efter et par dage, så kan du da prøve at gå ned med den, og se om de villade dig bruge deres returret. Det skader jo ikke at prøve. Hvis kvitteringen er udformet, så man slet ikke kan se, at det er en bytter, så kunne jeg forestille mig, at den går. Evt. prøv i en anden butik, så ingen genkender dig. Hvis du da ellers bor i rimelig køreafstand på en anden Elmutant.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus8D Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2014 kl. 14:14
Tja, men nej, jeg er nu godt tilfreds med den, og glæder mig til at få den hjem igen, tror heller ikke jeg er helt sikker på jeg vil ofre det ekstra på en 5010, skal lige have Googlet lidt mere på den... Men han kunne se i systemet det var en RMA sag, så tror det vil blive det samme resultat andre steder...

Normalt har jeg ingen skrupler overhovedet med elmutanten, stod det til mig var den slet ikke købt der, men det havde tidligere ejer valgt :)
Til top
Sejrsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-April-2005
Point: 813
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sejrsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2014 kl. 14:35
Jeg har haft en 5010 og har nu en 3010.

Forskellene er meget små.

5010'eren har muligvis lidt mere power, men da jeg kun bruger den som processor er det ikke noget jeg har lagt mærke til. Tvivler på at du kan mærke forskel med mindre du virkelig straffer din højttalere.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus8D Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2014 kl. 15:19
Tak for det sejrsen, det afgjorde det bare endnu mere for mig ;)

God feedback!

;)
Til top
minusop Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-December-2007
Sted: 2665
Point: 511
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér minusop Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2014 kl. 16:32
Oprindeligt skrevet af Nexeren Nexeren skrev:

Tror bare det er måden de har valgt at køre ombytningen på der virker underlig. Ved ombytning skal du selvfølgelig ikke betale differencen, men det er nok bare gået galt for ekspedienten lige i den sag der.

Men ville da havde været spændende med nyt. Måske noget Arcam ;-)

Lidt OT - i det mindste omhandler det da Elgiganten og deres service ved ombytning Wink

Sendte en mobil til rep. Alder +6 måneder. Fik en refurbished telefon retur, som havde skrammer på bagside + problemer med at lade op. Kontaktede deres kundeservice - fik hurtigt svar tilbage at det, selvfølgelig, ikke var OK. Jeg skulle bare troppe op i butikken og få den byttet til en ny.

Så langt - så godt ... Service, som den skal være. Men - da jeg så stod i kundeservice og skulle bytte mobilen fik jeg besked på, at den imellemtiden var sat 500.- ned i pris .. så man skulle lige bruge mit dankort, så man kunne overføre 500.- til min konto (!!) - paf! Jeg gik hjem med ny mobil samt 500.- kr. Clap
Man burde egentlig vide bedre, i min alder ... burde!

Til top
Nexeren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-August-2005
Sted: Nørresundby
Point: 605
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nexeren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2014 kl. 18:29
Ja okay det virker jo lige så kryptisk den vej som den anden men selvfølgelig rart med penge oveni.
Til top
Chr300686 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 31-Marts-2011
Sted: Danmark
Point: 36
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chr300686 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2014 kl. 14:16
Jeg fandt denne side på Facebook, det kan være den kan hjælpe dig lidt i din søgen, på svaret..

https://www.facebook.com/forbrugerogkoebelov
Med venlig hilsen / kind regards

Christian Sørensen
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu