|
Stofa Internet |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-Maj-2013 kl. 02:21 |
Jeg har internet gennem stofa hos antv, som er et såkaldt fordelsanlæg og derfor får 10 % på internetforbindelser. I stofas reklamer skriver de 189 kr. om måneden for 20/3 mbit. Det er så prisen efter rabat.
Findes der overhovedet anlæg som ikke er fordelsanlæg som stofa leverer internet til? Hvis det ikke er tilfældet, så er der jo ikke tale om et tilbud, men en normal pris. Hvis der findes anlæg som ikke er fordelsanlæg, så er det dårligt stil at skrive pris i ens reklamer som ikke alle kan få, og man ikke se det uden at læse det med småt.
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Enig. Jeg troede også at 269,- for min 40/5-forbindelse var før rabat.
|
|
![]() |
|
Ehlz ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2012 Sted: Århus Status: Offline Point: 299 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har haft en lang diskussion med stofa præcis omkring dette emne. Ja, der findes enkelte anlæg hvor der ikke er fordelsaftaler men det er ikke mange. Jeg opgraderede fra 40/3 til 60/10 da jeg gik ud fra at jeg også her vil få 10% rabat på hvad jeg troede var listeprisen. Dette var FØR man via hjemmesiden var nødt til at vælge sin antenneforening førend man kunne se priser så jeg tænkte at det måtte være gældende for alle. Men sådan var det desværre ikke, og nu skal man oplyse antenneforening for at se priser som derfor også er inklusiv evt. rabat.
Jeg mener også det er vildledende markedsføring så trak min opgradering retur. /Ehlz |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |