|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() Sendt: 30-Juli-2008 kl. 21:35 |
Denne her lyder rigtig god.
Som jeg læser det skabes opløsningen med 4 1080p scalere. Gad vide hvad den kommer til at koste i DK - hvis den overhovedet kan købes her i landet. |
|
![]() |
|
ikeaboy ![]() -- ![]() Oprettet: 12-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 321 |
![]() |
Ja den kommer nok til at koste noget omkring på den forkerte side af en million til 1½ million dk kr. Man kan vel nok godt få den hjem mod forudbetaling Men ja den lyder da også max fed.
|
|
![]() |
|
Stefan V ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-April-2008 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 698 |
![]() |
Så tror jeg lige at jeg skal op og snakke med min bankrådgiver om et lån Den er godt nok vild |
|
![]() |
|
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
Det må værre noget for fælleskøb, selfølig med et 25 Foot lærred
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Den ville sikke kunne værre redning for den lille biograf, der ønsker at gå digital (den koster kun $185,000), men desværre er den med D-ILA panler fra JVC, og ikke DLP paneler, så holbarhed er vel et spørsmål, ikke ? Redigeret af Startrek - 02-August-2008 kl. 17:46 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |