|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MzChosen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 112 |
![]() Sendt: 12-August-2008 kl. 20:25 |
Tænkte lige på om der er nogen der kender et billigt sted i tyskland, som sælger pærer til projektorer, specielt Sayno z5.
tak |
|
![]() |
|
noob30 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 350 |
![]() |
skal du allerede til at udskifte pæren på din ny indkøbte Z5 ?
|
|
![]() |
|
MzChosen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 112 |
![]() |
Nej, men ville gerne se om der var nogen gode steder, så man bare vidste det ![]() |
|
![]() |
|
Soze ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 119 |
![]() |
Jeg lytter med - skal finde et par pærer til min Z4 :) |
|
Xbox 360 m. HD-DVD, PS3, HTPC m. FireDTV-C, Samsung HD selector, Denon AVR-4308 receiver, Sanoy PLV-Z4 projektor, Dali Grand L+R, KEF 5.1 setup.
|
|
![]() |
|
noob30 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 350 |
![]() |
LOL Har du undersøgt hvad en pære koster herhjemme til Z5? http://www.preissuchmaschine.de/in-TV-Beamer-Zubehoer/Beamer -Ersatzlampe/Sanyo-LMP94.html beamer-discount levere til DK med UPS faktisk har jeg købt min nye pj. derfra
|
|
![]() |
|
![]() |
2000 Kr. puhaa, det er en dyr pære må man sige. Men det bliver nok ikke meget billigere ![]() Så håber jeg bare min holder noget tid. |
|
![]() |
|
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
Nu er det ikke lige Tyskland, men jeg fik en rigtig god pris på en lampe til en JVC DLA- HD1 hos http://www.spelkontroll.se Jeg kan se at de tager 2595,- skr for en til Sanyo PLV-Z5 - burde blive 2076,- dkr incl forsendelse. De har den enda på lager. |
|
Med venlig hilsen,
Thomas |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |