|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Susperia ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Marts-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 708 |
![]() |
Ja det kan du måske have ret i, Men stadig er det underlige at hd afspilleren virker med det hdmi-dvi kabel når det er sat direkte til. Så der må være en konflikt når den når til min switch, Men jeg opgiver snart. |
|
![]() |
|
Timeguardian ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 12-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 318 |
![]() |
Hej Susperia.
Jeg har selv en sanyo z2 og en Toshiba ep-10. Havde lige præcis det samme problem som du nævner og det var et HDCP problem. Men det hele forsvandt da jeg lavede en software-opdatering (via cd ). Hilsen Timeguardian ![]() |
|
![]() |
|
Susperia ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Marts-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 708 |
![]() |
Hej Timeguardian. Har du også din kørende igennem en switch? Men så kan jeg da håbe på det engang kommer til at virke med en opdatering, hvis der altså kommer flere fra toshiba? Jeg har købt den af hans j her inde fra, Og han skulle gerne have opdateret den til den nyeste. Jeg har næsten lige prøvet igen efter at have stillet på noget, Men virkede stadig ikke, Men kunne se at projekteren godt nok registrere at den får et signal på 1080i, Men den bliver bare ved sort skærm.
|
|
![]() |
|
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
Det er jo noget træls, du kan jo evt. køre component til projektor !!! Ved ikke hvordan det vil passe ind i dit setup, en anden ting er ikke alle film vil muligvis ikke vises den vej igennem ifølge manualen. Den har fået version 2.0 installeret. |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg havde faktisk også overvejet med component, Da det i forvejen er sat til den fra min harddisk optager, Men tænkte billedet nok ikke blev så godt ved det. 2.0 er så den nyeste? Hvor kan man egentlig se om der er kommet nye opdateringer til den? Jeg får den nemlig ikke på nettet. En anden ting er at sub virker perfekt nu synes jeg, Den var ihvertfalf god i u571 som jeg lige har set. Kan det passe at dts sporet er bedst på alle film? For det er nemlig der at sub er perfekt, når det er dolby digital plus så er den lidt mere flad i det. |
|
![]() |
|
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
Sådan plejer det at være med dts ![]() Hvad var løsningen så med sub ? Ang. Firmware opdatering er det lidt svært sådan at vide, du må jo holde øje med diverse fora, der falder der sikkert en tråd af, hvis der kommer nye. Jeg har læst der er kommet ny opdatering til de ældre modeller, så de laver forhåbentlig stadigvæk opgraderinger til dem. Billedet via component bliver da bedre end det du har nu via switch ![]() Tror nu ikke det bliver så ringe endda. |
|
![]() |
|
![]() |
hehe, ja ok det kan du jo have ret i. så det bliver nok løsningen med component. Jeg synes det blev meget bedre da jeg satte mine højtalere til at være små, Men som sagt med dts er der meget sub på, så jeg er tilfreds med lyden nu Kan man godt gå tilbage i firmware? Kunne jo prøve at sætte en ældre på. Ved ikke hvad den der 2.0 skulle have rettet. må prøve at søge lidt på google |
|
![]() |
|
slate ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-August-2007 Sted: Struer, Denmark Status: Offline Point: 589 |
![]() |
Seneste firmware kan hentes her http://toshibahddvd.eu/firmware/download_latest_firmware.htm l
|
|
Stue: Duet->Beresford Caiman->Carver A-500x->B&W 704 + Tosh EP35, Sony 32v5500
Kælder: Mitsu HC6000, Steward 92", Tosh XE1, Oppo 93, Onkyo 875, JBL+Velo DVD:124, RØD:141, BLÅ:107 |
|
![]() |
|
![]() |
Tak for det, Så kan jeg altid tjekke der efter nye, Det er nemlig den nyeste jeg stadig har på. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |