recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvor kan jeg se projektor demo i KBH
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvor kan jeg se projektor demo i KBH

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Mr. Anderson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-April-2008
Sted: Esbjerg,Denmark
Status: Offline
Point: 772
Direkte link til dette indlæg Emne: Hvor kan jeg se projektor demo i KBH
    Sendt: 13-Maj-2008 kl. 05:28

Jeg kommer til København her i Weekenden og starten af næste uge.

Jeg ville udnøtte lejligheden til at se lidt demo (butikker med opsætninger) af forskellige 1080p projektor i KBH samt lidt nye forstærker og højttaler men mest projektor.

Nu er det jeg ikke er fra Sjælland og ikke aner hvor jeg kan gå hen på en hverdag eller weekend og ville håber andre herinde kunne hjælpe lidt med adresser, navne og ligende. Jeg har kun offenlig transport muligheder da jeg kommer fra hjem fra Australien og efter mit stop i KBH tager jeg videre til Esbjerg.

Har prøvet at søge forrummet igennem med der kom ikke så meget op da jeg søgte. Takker mange gange på forhånd.

Redigeret af Mr. Anderson - 13-Maj-2008 kl. 05:29
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Point: 11218
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2008 kl. 09:40
Oprindeligt skrevet af Mr. Anderson Mr. Anderson skrev:

Nu er det jeg ikke er fra Sjælland og ikke aner hvor jeg kan gå hen på en hverdag eller weekend og ville håber andre herinde kunne hjælpe lidt med adresser, navne og ligende. Jeg har kun offenlig transport muligheder da jeg kommer fra hjem fra Australien og efter mit stop i KBH tager jeg videre til Esbjerg.

Skræmmende nok, så vi jeg påstå at KBH ikke er et særligt godt sted at sjoske rundt og kigge på projektorer - der er ganske enkelt ikke ret mange butikker - om nogen - der har noget interessant stående, som du ikke kan se hos Henrik i Hifi-Klubben i Esbjerg. "Stedet" på Sjælland at se på projektorer under 40.000,-, må vist siges at være CSN-teknik i Næstved.

Du skal være velkommen til at gøre et stop i Vejle på vej hjem...

Til top
Insaniac Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 21-December-2004
Point: 395
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2008 kl. 13:47
Ellers er det selvfølgelig altid Hifiklubben. Ved ikke om Tapeconnection har showroom, men ellers er der vist ikke rigtig andre forhandlere.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2008 kl. 13:53

Hmm, det var da en skam...

Havde ellers håbet der var nogle steder hvor det var muligt at se bare lidt i lille DK.

Tro da jeg tager dig op på den med besøget i Vejle Otto. Men hvornår kommer vi lige ind på senere.

Ja må heller forbi Henrik igen og snakker lidt om de gamle dage hehe.

Takker og håber da stadigvæk på mere respons hvis andre skulle have noget.

Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Point: 11218
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2008 kl. 15:30

Oprindeligt skrevet af Insaniac Insaniac skrev:

Ellers er det selvfølgelig altid Hifiklubben. Ved ikke om Tapeconnection har showroom, men ellers er der vist ikke rigtig andre forhandlere.

TC sælger ikke projektorer længere, og Hifi Klubben findes jo også i Esbjerg. Klubben på Åboulevarden har nok lidt flere forskellige modeller, men ellers er der ikke meget at komme efter.

Til top
BigPic Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 09-April-2008
Point: 17
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2008 kl. 08:37
Man kan se næsten alle de modeller HIFI klubben sælger på Åboulevarden, dvs. Infocus IN 76, 78, 82 og Optoma HD 65, 80
www.bigpic.dk Hjemmebio galleri, forum, quizzer og meget mere.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2008 kl. 10:34
Tro jeg vil tage et smut forbi Hifiklubben paa Aaboulevarden og CSN teknik i Naestved. Kan se lidt i Esbjerg med udvalget er begraenset pgf. butikkens storrelse og omsaetning i forhold til KBH butikker, samt jeg ogsaa bare gerne vil se Hifi butikker rundt omkring, nu naar jeg selv har arbejdet i et par stykker.

Er der nogle afterner med fremvisninger af projektorer paa trapperne rundt omkring i landet?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu