|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Mr. Anderson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Esbjerg,Denmark Status: Offline Point: 772 |
![]() Sendt: 13-Maj-2008 kl. 05:28 |
Jeg kommer til København her i Weekenden og starten af næste uge. Jeg ville udnøtte lejligheden til at se lidt demo (butikker med opsætninger) af forskellige 1080p projektor i KBH samt lidt nye forstærker og højttaler men mest projektor. Nu er det jeg ikke er fra Sjælland og ikke aner hvor jeg kan gå hen på en hverdag eller weekend og ville håber andre herinde kunne hjælpe lidt med adresser, navne og ligende. Jeg har kun offenlig transport muligheder da jeg kommer fra hjem fra Australien og efter mit stop i KBH tager jeg videre til Esbjerg. Har prøvet at søge forrummet igennem med der kom ikke så meget op da jeg søgte. Takker mange gange på forhånd. Redigeret af Mr. Anderson - 13-Maj-2008 kl. 05:29 |
|
![]() |
|
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() |
Skræmmende nok, så vi jeg påstå at KBH ikke er et særligt godt sted at sjoske rundt og kigge på projektorer - der er ganske enkelt ikke ret mange butikker - om nogen - der har noget interessant stående, som du ikke kan se hos Henrik i Hifi-Klubben i Esbjerg. "Stedet" på Sjælland at se på projektorer under 40.000,-, må vist siges at være CSN-teknik i Næstved. Du skal være velkommen til at gøre et stop i Vejle på vej hjem... |
|
![]() |
|
Insaniac ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 395 |
![]() |
Ellers er det selvfølgelig altid Hifiklubben. Ved ikke om Tapeconnection har showroom, men ellers er der vist ikke rigtig andre forhandlere.
|
|
![]() |
|
Mr. Anderson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Esbjerg,Denmark Status: Offline Point: 772 |
![]() |
Hmm, det var da en skam... Havde ellers håbet der var nogle steder hvor det var muligt at se bare lidt i lille DK. Tro da jeg tager dig op på den med besøget i Vejle Otto. Men hvornår kommer vi lige ind på senere. Ja må heller forbi Henrik igen og snakker lidt om de gamle dage hehe. Takker og håber da stadigvæk på mere respons hvis andre skulle have noget. |
|
![]() |
|
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() |
TC sælger ikke projektorer længere, og Hifi Klubben findes jo også i Esbjerg. Klubben på Åboulevarden har nok lidt flere forskellige modeller, men ellers er der ikke meget at komme efter. |
|
![]() |
|
BigPic ![]() -- ![]() Oprettet: 09-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 17 |
![]() |
Man kan se næsten alle de modeller HIFI klubben sælger på Åboulevarden, dvs. Infocus IN 76, 78, 82 og Optoma HD 65, 80
|
|
www.bigpic.dk Hjemmebio galleri, forum, quizzer og meget mere.
|
|
![]() |
|
![]() |
Tro jeg vil tage et smut forbi Hifiklubben paa Aaboulevarden og CSN teknik i Naestved. Kan se lidt i Esbjerg med udvalget er begraenset pgf. butikkens storrelse og omsaetning i forhold til KBH butikker, samt jeg ogsaa bare gerne vil se Hifi butikker rundt omkring, nu naar jeg selv har arbejdet i et par stykker.
Er der nogle afterner med fremvisninger af projektorer paa trapperne rundt omkring i landet? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |