recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tilbud på mp3tunes.com
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTilbud på mp3tunes.com

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2813
Direkte link til dette indlæg Emne: Tilbud på mp3tunes.com
    Sendt: 27-Maj-2009 kl. 14:57

Jeg har lige bestilt en squeezebox classic, og da jeg ikke skal have en nas sat op før tidligst om et halvt års tid, valgte jeg at lave en konto hos mp3tunes til at lagre min musik på.

En hurtig søgen fandt en rabat kode der er: sale50

Ved at indtaste den får man et års 50gb konto for 9.95$ hvor normalprisen er 39.95$ - Så det er da en rimelig rabat. Hvor længe det virker ved jeg ikke

Så mangler jeg bare boksen

Til top
Muele Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-August-2007
Sted: Denmark
Point: 747
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2009 kl. 07:34

Det er da billigt. Men du mangler stadig at uploade musikken. Da jeg afprøvede dem for et års tid siden gik det MEGET langsomt at uploade. Så du kan roligt starte med det samme.

Edit: Nå ja og tillykke med din nye musikdåse, den skal du nok blive glad for.

Redigeret af Muele - 30-Maj-2009 kl. 07:35
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Marts-2007
Point: 2813
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2009 kl. 10:45
Ja jeg er allerede meget glad for den - uploaden går nu fint nok synes jeg, eller med andre ord, så hurtigt som min forbindelse tillader (1mbit) hvis vi sætter overhead til 20% er det ca. 2½ time pr. gigabyte og man behøver jo ikke kigge på det

Men jo hvis man vil have adgang til hele samlingen fra første øjeblik, så er det ingen god løsning, kunne være jeg skulle teste fiberen på arbede
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu