recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Findes der service i Hifiklubben ???
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFindes der service i Hifiklubben ???

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
RuneH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1755
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2009 kl. 08:42
Som jeg ser det har de da alt sin ret til at skifte prisen ud på deres hjemmeside. At du så ikke vil købe det over nettet mens det er billigt for at spare porto er jo ikke deres fejl. 

Selvfølgelig skal han ikke snakke sådan til dig.. Men det kan jo være han har følt sig "truet" på en eller anden måde.. Og måske han bare har været træt af at du virkelig ikke forstod at prisen nu var en anden på hjemmesiden - du har haft alt mulighed for at købe på nettet mens prisen var billig.

- Har aldrig mødt andet end god service i hifi-klubben.. og det selv om man hiver dem igennem diverse højtalere gang på gang uden at købe noget (en god kammerat prøvede højtalere i flere måneder før han kunne beslutte sig - her sagde de bare "Hej igen, skal vi så gå igang igen?")

Men selvfølgelig er det ikke rart at blive snakket til på den måde.. Nu har jeg jo ikke hørt samtalen, så kan slet ikke sige det.
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
Til top
Poplic Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 28-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 367
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2009 kl. 09:28
Jeg har lidt svært ved at gennemskue, hvad det præcist er, du er utilfreds med. Er det måden butikschefen taler til dig på (hvilket jeg sagtens kan forstå), eller er det det faktum, at du ikke fik systemet til den tidligere annoncerede lave pris?
Pioneer PDP436FDE & PDPLX5090H
Onkyo TX-SR705
Harbo SUB10 & 5 x SAT10
PS2 - PS3
QNAP-TS 439 Pro
AppleTV
Zaptor
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu