|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Baune ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 232 |
![]() Sendt: 15-Juli-2009 kl. 22:27 |
Ja som overskriften meget sigende spør: Kan jeg fjernbetjene Itunes via min Itouch fra en NAS med Itunes server? Og tillægsspørgsmål hva ville I som minimum gå efter hvis kravene var:
Har kig på Qnap Ts-219, og det er vel næsten et krav at NAS'en har egen CPU og RAM når vi taler streaming af lyd eller hva? Spørgsmål stillet i anden tråd, hvor de drøfter noget der ligner!
Redigeret af Baune - 16-Juli-2009 kl. 23:02 |
|
![]() |
|
Baune ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 232 |
![]() |
Som jeg umiddlebart læser mig frem til i forum hos både Synology og Qnap, er det ikke muligt at benytte fjernbetjening af Itunes direkte fra NAS, da de har Itunes server installeret, og det er åbenbart kun Itunes client der kan fjernbetjenes fx med Touch. Jeg var sgu slet ikke klar over der var server og client Men det er da mildest talt underligt, at et dedikeret musik software som Itunes ikke kan fjernbetjenes uden at man starter sin pc op. Så ryger lidt af ideen for mit vedkommende med hensyn til dette krav for ny NAS. Squeezebox har jeg haft for et års tid siden, men det gik jeg fra pga. alt for meget polimik med opdateringer, der loopede og netværk der ikke blev fundet. Det drev mig på grænsen af vanvid til sidst (heldigvis er der en del der har gode erfaringer med dette end jeg), så den kærlighed er slut. Men er det ikke således at både Sqbox og Sonos understøttetes på både Synology og Qnap, og giver mulighed for direkte adgang og afspilning af musik direkte fra kontroller? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |