|
Chrome kræver godkendelse? |
Besvar |
Forfatter | |
Kjeldbjerg
Super bruger Oprettet: 11-Februar-2004 Sted: Middelfart, DK Status: Offline Point: 257 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 05-Marts-2015 kl. 09:26 |
Når jeg starter Google Chrome, er den pludselig begyndt at skrive at:
"Godkendelse påkrævet. Serveren 10.67.0.6:9090 kræver et brugernavn og adgangskode." Jeg kan lukke vinduet ned, og få adgang til enkelte sider, men f.eks. google.dk har jeg ikke adgang til. Jeg har kørt virus og ad-ware scans. Problemet er der ikke i IE. Nogen bud? |
|
Win if you can, lose if you must, but always cheat
|
|
Roland
Guld medlem Oprettet: 26-Maj-2009 Sted: Kbh's Vestegn Status: Offline Point: 1220 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det ku' evt. være en af dine udvidelser, der er årsagen. Prøv at deaktivere dem der er installeret - en efter en - for evt. at indkredse hvilken det kunne være.
|
|
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks |
|
Kjeldbjerg
Super bruger Oprettet: 11-Februar-2004 Sted: Middelfart, DK Status: Offline Point: 257 |
Funktioner
Tak(0)
|
Roland, tak for tippet, det hjalp desværre ikke. Heller ikke en af-installering hjalp.
Det lader til at være et problem med google's egne sider, da jeg ikke kan få lov at logge ind eller bruge f.eks. google.dk via Chrome (ingen problemer i andre browsere). " Websiden på Fejlkode: ERR_TUNNEL_CONNECTION_FAILED"
|
|
Win if you can, lose if you must, but always cheat
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |