|
ny pc til husets "kontor" |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6676 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg synes prisen er ok, men det er umuligt at vide hvor længe den holder endnu.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
blumenburg ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-April-2012 Sted: mesinge/fyn Status: Offline Point: 383 |
Troede egentlig de var ok langtidsholdbare
|
|
setup: Sony xf9005 65"
canal digital sat Marantz SR7009 fronter: xtz 99,26 mk2 center : B&W xtc bag ht : B&W xt2 sub : xtz 10.17 edge |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6676 |
Harddisken kan vel gå i stykker, og en iMac er ikke det letteste at åbne og skifte indmad på. Dem der har prøvet det mange gange siger det er let, men efter jeg så en guide på ifixit.com opgav jeg at sætte en SSD i en 2011 iMac. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
blumenburg ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-April-2012 Sted: mesinge/fyn Status: Offline Point: 383 |
Hentede den nævnte imac igår i Skanderborg
lang køretur men rigtig fin maskine uden nogen former for slitage eller andet og med spritny mac mus. Kører fint tak for div input |
|
setup: Sony xf9005 65"
canal digital sat Marantz SR7009 fronter: xtz 99,26 mk2 center : B&W xtc bag ht : B&W xt2 sub : xtz 10.17 edge |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |