|
Køb på Ebay |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
SandSand ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Valby Status: Offline Point: 525 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-Februar-2014 kl. 10:14 |
Hey
Jeg havde sendt et "best offer" på noget på ebay. Sælgeren lader så auktionen slutte uden at acceptere budet, men skriver så gennem beskedsystemet at han gerne vil sælge til den pris, og at jeg kan overføre pengene og så sender han varen. Det ville jeg ikke, da jeg jo så ikke kan give feedback gennem ebay. Og da det er fra udlandet har jeg heller ikke den danske lovgivning til hjælp. Jeg endte med at rapportere ham for forsøg på at omgå ebays regler. Synes det er noget pis at lave den slags. Synes I jeg overreagerer?
|
|
![]() |
|
longjohn2 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1026 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tjah..
Hvis du alligevel får varen til din budpris og stadig køber den via Ebay, så er der vel ikke så meget at være utilfreds med? |
|
![]() |
|
SandSand ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Valby Status: Offline Point: 525 |
Det er jo netop det jeg ikke ville kunne. Altså købe gennem ebay. Det ville være en helt uafhængig handel uden mulighed for at kunne give feedback eller noget.
Det ville jeg ikke have et problem med hvis det var fra Danmark, eller ikke var flere tusind kroner det drejede sig om.
Redigeret af SandSand - 14-Februar-2014 kl. 10:48 |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10476 |
Jeg synes du har handlet OK. Der er noget uldent ved sagen, sådan som du beskriver den.
Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Jakabov ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Vodskov Status: Offline Point: 1330 |
Skulle du decideret overføre penge eller kunne du bruge paypal? Hvis bare man kan bruge paypal så ville jeg ikke have et problem med det. Sælger har sikkert gjort det for at spare nogle gebyrer, især hvis vi snakker om flere tusinde kroner.
|
|
![]() |
|
Det var paypal.
Og ja det var også gebyrer der var hans undskyldning. Synes ikke det er i orden. Så må han bruge et andet site. Redigeret af SandSand - 14-Februar-2014 kl. 13:20 |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3841 |
PayPal er eBay's selskab. De garantere kun for transaktionen hvis det er ifm. en auktion. Ellers er man vist stor set ikke bedre stillet end ved en bakoverførsel !
|
|
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |