|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
e440 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-Marts-2008 Status: Offline Point: 9 |
![]() Sendt: 01-Maj-2008 kl. 16:49 |
Jeg har søgt og søgt men ikke fundet. Jeg læste her på forummet i denne sektion (hvis jeg husker ret) et indlæg af en person som havde købt et motordrevent lærred til en overkommelig pris, lærredet var lavet i østen (Japan?) og solgt igennem en tysk hjemmeside, vil vedkommende give sig til kende med et link? Er der andre her som ved hvad jeg taler om? Så må meget gerne henvise til stedet!
Redigeret af e440 - 01-Maj-2008 kl. 17:14 |
|
![]() |
|
Naite22 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 130 |
![]() |
^ der er et hos av-connection: http://www.avconnection.dk/?PGr=982&ML=254 Det koster lige omkring 3.000kr... skulle vidst være ret godt taget prisen i betraktning. Så får du det edermame heller ikke billigere!... i så fald må det være en latterlig mørklægningsdug fra ikea der er brugt i rullen! Redigeret af Naite22 - 01-Maj-2008 kl. 18:54 |
|
![]() |
|
Timeguardian ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 12-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 318 |
![]() |
Hej
Købte selv et motordrevet lærred,med fjernbetjening igennem ebay.de, til 1500 kr. leveret til døren. Forsendelsen tog 3 dage. Har fungeret upåklageligt de sidste 2 år Hilsen Timeguardian ![]() |
|
![]() |
|
Epsi ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Januar-2007 Status: Offline Point: 291 |
![]() |
Hej Det må nok være mig. Se nederst på denne tråd Der er det beskrevet http://recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=40023&PN=1 &TPN=2 Var da vist heldigt jeg lige kiggede forbi her :D Redigeret af Epsi - 02-Maj-2008 kl. 14:00 |
|
![]() |
|
Insaniac ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 395 |
![]() |
Epsi: Hvad er din erfaring med krøl på lærredet når det ikke er tab-tension? Hvor stort et det lærred, som du har købt?
|
|
![]() |
|
Epsi ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Januar-2007 Status: Offline Point: 291 |
![]() |
Jeg er meget tilfreds med det. Jeg kræver ikke helt vildt meget af det. Som sagt så vejer lærredet lidt og den vægt der ligger i lærredet synes jeg gør at det ikke bøjer i siden.
Jeg har et 92" tommer lærred. Dvs 2 meter bredt. Jeg er meget tilfreds |
|
![]() |
|
e440 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-Marts-2008 Status: Offline Point: 9 |
![]() |
Tak skal du have EPSI, lidt dyrere end jeg havde forventet. Jeg fulgte dog Timeguardians ebay-hint, og fandt et til under de 1500,- http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&i tem=310046091179&ssPageName=STRK:MEWN:IT&ih=021 Er det den samme forhandler som du fik dit igennem? Hold dig væk Otto Redigeret af e440 - 03-Maj-2008 kl. 22:52 |
|
![]() |
|
![]() |
Nej det var ikke præcis det samme men det ligner meget godt. Mit kostede omkring 1800 mener jeg. Du skal jo også lægge fragt oveni de 1500.
Jeg tror bare det er vigtigt du har tålmodig når du bestiller de lærreder. Jeg mener mit tog over 2 uger fra bestilling til jeg havde det. Men jeg er glad for det :) Det er nice at det selv kører ned når jeg tænder projekteroren. Det var noget ekstra jeg kunne købe til. |
|
![]() |
|
keras ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 128 |
![]() |
Se evt http://www.prisjakt.nu/kategori.php?k=v685 Der er også bruger anmeldelser af div. lærreder
|
|
![]() |
|
Timeguardian ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 12-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 318 |
![]() |
Hej e440
Det ligner meget det lærred jeg har. ![]() Det var den samme forhandler. Prisen du fandt,var det med fragt ?? Hilsen Timeguardian ........ |
|
![]() |
|
Hooks ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Marts-2006 Status: Offline Point: 54 |
![]() |
Kig evt. forbi QualityScreen's web site, han har "Fødselsdagstilbud" og rydder lageret for motorlærreder og andet. Et lærred er ikke bare et lærred, og hvis du (som mange) ikke kan finde 10-15K til tab-tension, så prøv stadig at finde en ordentlig kvalitet. F.eks. har QS's Diplomat, BlackLine og One kassetter alle samme type lærred i, og det er sgu et OK lærred. Væsenligt bedre en QS's billigere serier. Det gælder både billedkvalitet og mekanisk kvalitet. Et lærred krøller sjældent de første uger, men en tynd PVC fætter holder ikke formen nær så godt som et bedre kvalitetslærred gør. Varmeforskelle og alder er nogle af de fjender et lærred må kæmpe imod :-)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |