recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Z2000: Definition på problem?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketZ2000: Definition på problem?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6250
Direkte link til dette indlæg Emne: Z2000: Definition på problem?
    Sendt: 10-Juli-2008 kl. 22:05

Hej

Jeg fik min Z2000 byttet for et par måneder siden pga. et gult skær

Nu er den nye Z2000 begyndt at have samme problem:

Det er et gulligt skær omtrent midt i billedet - ret tydeligt ved snelandskaber og ellers lettere misfarvning ved ensfarvede, lyse baggrunde

Det ser ud til, at fejlen først opstår hen ad vejen - nu er jeg på næsten 100 timer, og det gule skær bliver tydeligere med tiden

Jeg skiftede HDMI-kabler til Supra, da jeg havde den første Z2000 hjemme - bare for at være sikker på, at det ikke var problemet, og det var det ikke

Jeg har fået svar fra Sanyo via forhandleren: Det er et problem med colour uniformity, og sådan er det bare

Det er ikke en fejl: Den første Z2000 blev udskiftet, fordi Sanyo ikke vil have utilfredse kunder ("kulance")

Ifølge dem skal jeg op i en højere prisklasse for at slippe med problemer med colour uniformity

Mit spørgsmål: Er det reelt nok fra Sanyos side?

Redigeret af jake51 - 10-Juli-2008 kl. 22:09
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
ikeaboy Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 12-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 321
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2008 kl. 12:03

Jeg synes godt nok det lyder lunkent at de bare vifter det hen på den måde, hvis det ikke er noget man kan se på projektoren når den er ny. Men det er en projektor de nok godt kunne have lavet en del bedre, men de fik vel for travlt med at skulle med på dem billige fullhd vogn.

Hvis du kigger inde på AVS-forum vil du også kunne se at den har et fokus problem, med dens fokus ændres en lille smule i skiftet fra kold til varm pære. Det er givetvis ganske lidt, men det er bare ikke godt nok synes jeg at den har sådanne fejl.

Jeg har selv en Z5ér som jeg er rigtig glad for , så jeg synes da det er ret skuffende at Z2000ér har alle disse fejl, men som man siger "ingen er fuldkommen" heller ikke sanyo.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu