recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Acer PH730 - problemer med PS3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAcer PH730 - problemer med PS3

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Steffen32 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2006
Sted: Hadsten Denmark
Status: Offline
Point: 771
Direkte link til dette indlæg Emne: Acer PH730 - problemer med PS3
    Sendt: 28-Marts-2008 kl. 23:43
Jeg har en Acer PH730 som giver mig lidt problemer. Har i evt. gode råd.

Det er når jeg sætter min PS3 til, så bliver billedet fejlfarvet. Ligesom om der mangler en grundfarve. Når jeg trykker på Resync, finder den signalet igen, med den rigtige farve. Men når jeg så starter en film eller et spil, slipper den signalet et par sekunder, for så at finde det igen. Men så er det ofte fejlfarvet igen og jeg må atter lave en resync.

Jeg bruger en 10 HDMI kabel, der skulle være testet til 1080 P - men jeg kører kun 720P. HDMI kablet bliver konveteret med DVI via en omformerstik, der også er godkendt til den høje opløsning.

Hvis jeg ønsker at se DVD opskaleret til 1080i kan jeg ikke få det vist i den rigtige farve. Derfor har jeg sat PS3 til kun at opskalerer til 720P, så kan jeg via resync, få den rigtige farve frem.

Projekteren kan slet ikke fange HDMI signal, derfor anvender jeg DVI kanalen. Vil det være bedre at anvende Component.

Det er ligesom om at den ikke kan klare den høje opløsning, men det skulle ikke være et problem ifølge manualen.

Håber i har et bud på en løsning på problemet.

Steffen
Til top
Steffen32 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2006
Sted: Hadsten Denmark
Status: Offline
Point: 771
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2008 kl. 19:41
Øhh... I dag har den ikke problemet med at finde farverne i signalet. Jeg ved ikke om det er projekteren eller PS3, der har haft godt af at være slukket

Men for fanden det er fedt at spille PS3 på 92"

Senere må jeg se om jeg kan få HDMI indgangen til at virke ordentligt.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu