recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - blu-ray sony bdp-s1e/pio lx70
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketblu-ray sony bdp-s1e/pio lx70

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6282
Direkte link til dette indlæg Emne: blu-ray sony bdp-s1e/pio lx70
    Sendt: 02-Juli-2007 kl. 20:06

Hej

Jeg har lige købt det nye HEIMKINO , og ifølge den test de har lavet på 3 blu-ray ( den 3 er LG bh100 ) ja så er billed kvaliteten lige gode ( 1.1 ) på sony og pio , mens lg halter noget efter med 1.6 på blu-ray og 2.2 på HD.

pio vinder lidt samlet da den har netværks tilslutning , og lidt bedre tilslutnings muligheder  , men sony er i lidt bedre samle kvalitet! de er dog begge ret langsomme til at læse/reaktionstid.

Nu skal man jo ikke tro på alt hvad man læser af tests , i de forskellige magasiner/nettet men det er jo ret spændende læsning alligevel

vejl pris i tyskland   sony 1000euro , pio 1300euro  , lg 1600euro , spændende at se hvad priserne ender på her i dk

PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
Apros Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 185
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2007 kl. 08:12
Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Hej

Jeg har lige købt det nye HEIMKINO , og ifølge den test de har lavet på 3 blu-ray ( den 3 er LG bh100 ) ja så er billed kvaliteten lige gode ( 1.1 ) på sony og pio , mens lg halter noget efter med 1.6 på blu-ray og 2.2 på HD.

pio vinder lidt samlet da den har netværks tilslutning , og lidt bedre tilslutnings muligheder  , men sony er i lidt bedre samle kvalitet! de er dog begge ret langsomme til at læse/reaktionstid.

Nu skal man jo ikke tro på alt hvad man læser af tests , i de forskellige magasiner/nettet men det er jo ret spændende læsning alligevel

vejl pris i tyskland   sony 1000euro , pio 1300euro  , lg 1600euro , spændende at se hvad priserne ender på her i dk

Vejl. pris i DK for Sony'en er 7.999, og den er begyndt at komme på lager i Sony Centrene - så mon ikke Pioneeren kommer til at koste omkring 10-11K herhjemme.

Største forskel på de 2 modeller er designet, hvor Sony i mine øjne er langt mere high-end, og netværk/streaming funktionen hos Pioneer.

Har selv valgt Sony'en, som næsten ikke larmer (Læs væsentlig mindre end Toshibas HD-XE1 og meget mindre en min PS3, men der skal jo heller ikke så meget til ... )

Jeg har en bekendt, der bor i Tyskland, der har været så heldig at få lov at prøve en Pioneer i en uge. I følge ham larmer den mere end HD-XE1, men mindre end PS3.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu