|
Fjerne printer i Windows 7 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-Januar-2015 kl. 17:19 |
Jeg har på en eller anden måde fået installeret en trådløs printer forkert, og nu siger den at der skal foretages en fejlfinding, men det vil den heller ikke.
Hvis jeg højreklikker på printeren, så kan jeg heller ikke fjerne enheden igen. Er der nogen der ved hvordan jeg kan fjerne den? HP Envy 4500 series hedder den. ![]() |
|
|
|
![]() |
|
pdrhan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1343 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareDownloadIndex?cc=us&lc=en&dlc=en&tmp_geoLoc=true&softwareitem=mp-24061-2
Redigeret af pdrhan - 11-Januar-2015 kl. 17:34 |
|
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+
----------------- Kastrup/Amager |
|
![]() |
|
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Fedt. Jeg kørte det program du linker til og genstartede maskinen.
Ikonet af printeren er der stadig, men nu er den installeret korrekt. Underligt, men det gjorde den nok igennem Windows Update under genstart. Tak for det! |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |