|
KLV-V40A10 sammen med media center |
Besvar |
Forfatter | |
popsi
Bruger Oprettet: 22-Oktober-2005 Status: Offline Point: 144 |
Emne: KLV-V40A10 sammen med media center Sendt: 22-Oktober-2005 kl. 07:58 |
Goddag
Jeg har tilsluttet et media center til mit ganske udmærket TV.
Som det er nu, har jeg tilsluttet det via DVI til HDMI, med det resultat at TV`et ikke scalere billedet ordenligt.
Jeg er så godt klar over at hvis man vil opnå en 1:1 pixelmapping skal man bruge den analoge VGA udgang på sit grafikkort. Det har jeg så også gjort med et VGA til component kabel, men med det resultat at billedet bare står og blinker hurtigt.
Hvis I kan foreslå en anden løsning vil jeg meget gerne høre om den.
Takker på forhånd
Peter
|
|
fumse
Super bruger Oprettet: 08-Oktober-2005 Status: Offline Point: 262 |
Sendt: 22-Oktober-2005 kl. 08:05 |
Interessant emne... ikke fordi jeg kan hjælpe dig så meget, men fordi jeg sådan set også gerne vil have svar på det du spørger.... måske kan du endda hjælpe mig Peter, men at prøve at spille et 3D shooter spil (hvis du har sådan et (helst et af de nyrer), og se hvordan det reagere på netop sonyen, når man lavere hurtige skift (fra højre til venstre op og ned) med sin spil karakter på forhånd tak Thomas/fumse |
|
popsi
Bruger Oprettet: 22-Oktober-2005 Status: Offline Point: 144 |
Sendt: 22-Oktober-2005 kl. 08:34 |
Ja det var nok ikke lige det svar jeg forventede Men prøv at læse den her tråd... http://www.avforums.com/forums/showthread.php?t=239231 måske |
|
fumse
Super bruger Oprettet: 08-Oktober-2005 Status: Offline Point: 262 |
Sendt: 17-November-2005 kl. 21:18 |
Jeg har skrevet en opdatering i en af de efterhånden mange V40 tråde om dette emne....
det er muligt at få det skaleret uden flimmer!!! men 1:1 bliver det ikke - uanset om du bruger HDMI/DVI eller VGA! Men det kan komme så tæt på det så det ikke betyder noget |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |