|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ozkanlol ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() Sendt: 19-November-2005 kl. 22:02 |
Hej jeg har lige købt mig et Sony KLV V32A10 LCD TV, men jeg har ikke kunne finde udaf hvordan jeg tilslutter den til mit pc. På mit gamle plasma tv havde jeg et DVI stik bag på tvet som jeg kunne benytte mig af. Har hørt lidt om HDMI men ved ik længere... mvh oscar |
|
never say never
|
|
![]() |
|
pekr ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2005 Status: Offline Point: 181 |
![]() |
Jeg mener ikke der er VGA indgang på den model, men du kan købe et DVI->HDMI kabel, så er du kørende
|
|
![]() |
|
ozkanlol ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() |
ok tak, men giver det samme billede kvalitet med almindelig Dvi indgang
|
|
never say never
|
|
![]() |
|
rasmuslarsen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-September-2005 Status: Offline Point: 259 |
![]() |
Ja i fald af, at du får fat i en rigtig konverter, så giver det samme billedkvalitet. Signalet holdes digitalt hele vejen.
Redigeret af rasmuslarsen |
|
www.Flatpanels.dk - Guide til fladskærme
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |