|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Deaster ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Maj-2006 Status: Offline Point: 150 |
![]() |
|
Nå ja mindre detalje
![]() |
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|
hvis det var rigtig skulle alle de forskellige medieafspiller og mp3 afspiler forbydes
for den almindelig forbruger kan ikke bruge disse ting, uden at bryde loven''' det sker nok aldrig Redigeret af xcardman - 02-April-2011 kl. 21:18 |
||
![]() |
||
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4804 |
![]() |
|
Hvorfor kan den almindelige forbruger ikke bruge dem uden at bryde loven?
Det er ikke ulovligt/forbudt at rippe en CD. Kun hvis den er beskyttet af en "effektiv teknisk foranstaltning" som man er nødt til at omgå er det ulovligt. Og det er *altid* lovligt at benytte det såkaldte "analoge hul", dvs. at afspille din CD på en CD-afspiller og optage det via analog indgang på din PC. Ligeledes er det fuldt lovligt at downloade podcasts og mange andre ting i MP3-format. |
||
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19562 |
![]() |
|
Hvilket er fuldstændigt åndssvagt. Jeg kan downloade alt hvad jeg har lyst til, blot jeg påstår at jeg har videresolgt hele min CD samling. Klaus |
||
![]() |
||
Allan Olesen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Status: Offline Point: 3249 |
![]() |
|
Nå, jeg troede, vi diskuterede lovlighed!
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |