|
Annullering af overførsel? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6250 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-August-2012 kl. 10:57 |
Det ser ikke ud til, at jeg får noget jeg har købt af en privatperson
Pengene er overført fra min konto til hans via netbank (jeg har Danske Bank)
Er der tidsfrist for at annullere overførlsen?
Er det overhovedet muligt?
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3801 |
Og den sidste mulighed, ikke sikkert det hjælper, men politiet skal da også informeres om svindlen.
Men som Hother skriver, du har ingen garanti for dine penge, når du betaler via bankoverførsel. Her skal modtageren, efter henvendelse fra din bank, frivilligt tilbageføre dine penge.
|
|
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Det er desværre nødvendigt at sikre sig data på den man handler med, hvis ikke det foregår herinde, hvor vi trods alt kan stole på hinanden. På dba vil jeg kun handle med en der er valideret.
|
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
Kampus- Srlv ikke herinde kan man jo være sikker!
|
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6487 |
Politiet var behjælpelig med at finde frem til en der havde snydt mig for 1.700 utroligt men sandt... jeg havde adresse og cpr nummer
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6250 |
Jeg fik fat i en Pio 428 for et par uger siden
Jeg havde købt foden separat, og den skulle være der samme dag som sælger leverede skærmen (fra Vejle til Randers med skærmen er sgu fin service!)
Men foden kom ikke, og jeg venter stadig
Jeg fumlede lidt med HDMI-indgangene for at få billede på første dag Ellers har jeg ikke fået brugt skærmen, den står der bare og samler støv
![]() Men lad os nu se, hvad det bliver til i den kommende uge
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2813 |
Vil vove at påstå, at det er sådan alle steder - Det er jo så de få tilfælde som er problemet, det gælder her såvel som på DBA og man bør ALDRIG betale med bankoverførsel. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |