|
Hvem skal betale? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
JK2012 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 28-Februar-2012 Status: Offline Point: 25 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-August-2012 kl. 19:02 |
Hej alle. Jeg står i den situation at jeg har en parabol hængene der hvor jeg bor.
Men den væg den hænger på skal tages ned og en ny skal sættes op. Nu vil min udlejer have jeg selv skal betale for at få taget den ned og sat den op igen. Kan det virkelig passe han kan sige sådan? Er jo en tvungen udgift han giver mig. Kan godt selv tage den ned. Men kan ikke sætte den op igen blandt andet fordi det er en stor parabol og den sidder højt oppe og har mange LNBs.. Redigeret af JK2012 - 22-August-2012 kl. 19:04 |
|
![]() |
|
pdrhan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1343 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Som jeg har svaret dig andetsteds....
Hvis ikke det er een din udlejer har sat op er det dit ansvar at pille den ned,hvis det er dig selv som har sat den op , er den derimod en del af lejemålet og andre også er koblet på den og det er udlejer der har sat den op er det ham der skal stå for nedtagning/opsætning igen.
|
|
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+
----------------- Kastrup/Amager |
|
![]() |
|
JK2012 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 28-Februar-2012 Status: Offline Point: 25 |
Jeg har en aftale på skrift med udlejer der siger dette.
Jeg er forpligtet til at fylde huller ud der er blevet boret hvis parabolen skal tages ned hvis jeg flytter eller ikke skal bruge den mere. Også står der Andet vedligeholdelse af mur står Boligforeningen for. Der står alser intet om jeg skal tage den ned selv hvis muren skal laves om? |
|
![]() |
|
Theilo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 1226 |
Hvis alle tænkelige scenarier skulle stå i kontrakten, ville den være voldsom.
Jeg vil, ligesom pdrhan, mene at du selv står for at tage den ned og sætte den op igen. Jeg ville selv tage den ned og i ventetiden glæde mig over at udlejer gør noget ved ens bolig, derefter ville jeg sætte den op og hyre nogle til at indstille den. |
|
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
|
|
![]() |
|
Tja når man ikke lige har råd til at få nogen til at komme at sætte den op lige foreløbig er det jo ikke fedt. Ingen tv på ubestemt tid... |
|
![]() |
|
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Ingen tv er sundt.. tro mig, du begynder at overveje hvorfor du betaler i dyre domme for ligegyldt indhold som bliver genudsendt..
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19563 |
Rigtigt mange steder kan man modtage DR's kanaler med en stueantenne. Efter 1 måned gider du ikke at bruge pengene på at få hængt "skålen" op igen. Klaus |
|
![]() |
|
Er sikkert meget godt hvis man ser DR. Men jeg modtager kun Free to air kanaler fra England osv.
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19563 |
Ikke så længe du ikke har en parabol på væggen.......
Klaus |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |