|
Har jeg en klagesag? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19562 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er jo en sag mellem din forhandler og hans leverandør. Klaus |
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
Ja bestemt, hvad de nu engang kan finde ud af jeg som ligeglad med. Jeg vil forsøge at anullere handlen med det jeg nu engang har
|
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
Nå, det er snart noget tid siden jeg har givet lyd fra mig her. "sagen" er afleveret hos forhandler hvor jeg via mail argumentere for problematikkerne. Herfra har man meddelt mig at man lader en uvildig kigge på det for hans vurdering.
Velvidende med mig selv om at jeg er ligeglad med hvad han måtte sige, har jeg afventet den situation et par dage nu. Jeg er ny i at skulle beklage mig ift procedure osv, men jeg tænker egentlig imorgen at kontakte dem og forklare dem, at jeg agter at få min handel annulleret uanset hvad denne "uvildige" mandsperson nu måtte have at sige. Forhandler er gjort opmærksom på at det er det jeg selv ser som løsning, da en økonomisk kompensation ikke ændrer på de forudsætninger jeg købte mit anlæg i i sin tid. Mit spørgsmål går på om jeg ikke blot kan meddele forhandler om at jeg vil have min handel annulleret og at han så må tage sin stilling derfra?
|
|
![]() |
|
david79 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-September-2008 Sted: mn, USA Status: Offline Point: 173 |
Jeg ville give forhandleren en chance for at beslutte sig, inden du begynder at stille ultimatum.
Uden at vide præcis hvor meget af det som der er blevet sagt/lovet du har på skrift, så er det ikke min opfattelse at du vil have mere held med din sag, hvis forhandleren holder op med at samarbejde med dig og du skal til at dokumentere alting. Et par dage er trods alt ikke så meget, slet ikke hen over jul og nytår. Hvis du ender med at skulle gennem forbrugerrådet kan du i hvertfald godt forberede dig på at vente mere end "et par dage". Det kan jo også være at den uvildige er enig med dig. |
|
![]() |
|
Ja jeg lader den også løbe et par dage herfra, indtil H/K svarer tilbagetil sælger..
Så må vi se derfra
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |