Først og fremmest er det i princippet Dustin, der som sælger skal stå for kontakten til Sony.
Hvis du er tilfreds med selv at stå for kontakten er der dog ikke noget problem i det og det går (desværre) ofte stærkere sådan.
Dustin og Sony har givetvis ret i at et gevind kan lide skade hvis du skruer en skrue skævt i med en millimeter, men nu er en millimeter immervæk også en hel del når vi snakker skruer.
Det er helt efter bogen at Dustin oplyser dig om at du vil blive pålagt et gebyr såfremt fejlen er din egen. Det lyder dog ikke som om at du kan bebrejdes noget i den konkrete sag, så slå koldt vand i blodet. Hvis fjernsynet var under 6 måneder gammelt da skaden indtraf er det op til Dustin at bevise du var skyld i skaden, herefter er bevisbyrden din og du skal bevise/sandsynliggøre at manglen var til stede på salgstidspunktet.
Slutteligt er det værd at bemærke at det er Dustin som skal dække transportomkostningerne enten ved afhentning, returlabel eller lign. Hvis du var skyld i skaden kan Dustin dog efterfølgende kræve at du dækker transportudgiften.