|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
bonzen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 02-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 20 |
![]() Sendt: 16-Juli-2007 kl. 19:41 |
Hej, Jeg er total grønskoling på området, men jeg faldt over denne projekter på nettet som både har hdmi, dvb-t, cardreader og usbtilslutning. Umiddelbart lyder det som en drømme ting og jeg overvejer at kaste mig ud i købet af denne model kan fås til omkring 6000,-kr men jeg synes det lyder for godt til at være sandt. Jeg skal bare bruge den til lidt fodboldkampe og film samt ps3 i kælderen i ny og næ. Så jeg ville høre jeres mening om denne, idet jeg intet har forstand på projektorere
|
|
![]() |
|
bonzen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 02-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 20 |
![]() |
glemte lige linket hvilket er det vigtigste
http://www.alibaba.com/catalog/11907085/LCD_Projector_TV_Wit h_DVB_T_Card_Reader_HDMI.html |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
På den hjemmeside kan du ikke købe den, den er for forhandlere, derudover, så er det yderst tvivlsomt , at der understøttes DTT Subs på den, lidt dårligt kontrastforhold, men ellers ser den helt OK ud. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
![]() |
kontrast forholdet betyder vel ikke meget at sige, hvis den skal hænge i et mørkt kælderrum eller har jeg misforstået dette. |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Den har kun 800:1, de fleste fladskærme har fra 6000:1-10000:1, det er ikke uvæsentligt, at det er så godt som muligt. Det bedste vil jo naturligvis være at man kan se den In Action før man køber, for at bedømme om den har et godt billede. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() |
Jo, _netop_ i et mørkt rum. Derudover er der heller ikke ret meget af de andre specs der er noget at råbe hurra for. Umiddelbart kan jeg ikke se hvorfor man skulle vælge denne, frem for enhver anden billig-projektor og en ekstern DVB-T modtager. Men hvis man ikke stiller de voldsomme krav til billedkvaliteten, så kan man sandsynligvis få meget sjov ud af sådan en fætter. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |