|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
montan ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 07-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 26 |
![]() Sendt: 26-September-2009 kl. 18:50 |
Jeg skal have en medieafspiller til fjernsynet. Men skal jeg vælge WDTV, xtreamer, popcorn eller noget helt 3. ? Mine krav er:
Musik klarer jeg via Sonos så det er ikke vigtigt. Hjælp? |
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() |
Du kan se en oversigt over NMT-afspillere hos MPC Club. Har du forøvrigt nogle præferencer mht prisen - afspillerne kan fås fra omkring 700kr og op til vist nok 3-4.000kr.
|
|
![]() |
|
montan ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 07-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 26 |
![]() |
Tak for linket, men jeg synes ikke umiddelbart der fremgår noget om støjniveau. Jeg er meget støjfølsom :-) Prisniveau - max 2000,- |
|
![]() |
|
Damme ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-August-2006 Sted: Rønde Status: Offline Point: 260 |
![]() |
Hejsa
Ja udvalget er temmelig stort og det kan være lidt af en jungle at bevæge sig ud i. Jeg har, som min anden mediaplayer, valg denne: http://www.raidsonic.de/en/pages/products/product_news.php?w e_objectID=5617 Den dækker de behov du beskriver ganske fint. Bruger den selv i forbindelse med NAS og det kører som smurt. Garanteret lydløs! (ingen blæser) |
|
![]() |
|
Damme ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-August-2006 Sted: Rønde Status: Offline Point: 260 |
![]() |
Kan i øvrigt henvise til
dette rewiev, hvis du gerne vil vide mere om denne afspiller: http://www.tweaktown.com/reviews/2921/raidsonic_icy_box_ib_m p305a_b_network_multimedia_hd_player_video_review/index.html |
|
![]() |
|
Slettegaard ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Marts-2006 Sted: Nordfyn Status: Offline Point: 923 |
![]() |
Damme, hvor har du købt din og til hvilken pris? Det er super legetøj |
|
Mvh Lars.
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har købt min her, for i alt 972,- kr.
http://www1.hardwareversand.de/_/articledetail.jsp?aid=28050 &agid=1058 Den kan dog også fås i Danmark. http://www.proshop.dk/showproduct.aspx?prodid=253943 |
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() |
Kender godt dét med støjfølsomhed - desværre ikke noget der bruges nok ressourcer på at imødekomme - hellere hurtigere og mindre... MEN du kan bruge linket til at filtrere mulige afspillere i forhold til nogle af dine øvrige kriterier. |
|
![]() |
|
Rasmusdc ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
![]() |
WDTV er ikke en option indtil 2.0 kommer, hvis MKV´en er dekodet med DTS, så får du NADA lyd, hvis du ikke har en forstærker eller et tv der kan dekode DTS.
|
|
![]() |
|
Slettegaard ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Marts-2006 Sted: Nordfyn Status: Offline Point: 923 |
![]() |
Hvordan har den det med lyd og subtitles? Er den "klar" til Boxer? |
|
Mvh Lars.
|
|
![]() |
|
![]() |
Hejsa Slettegaard
Ved ikke helt hvordan jeg skal forstå dine spørgsmål, men kan dog give dig et klart svar på Boxer spørgsmålet. Det er jo ikke nogen PVR og der er ingen tunere i den, så den kan ikke vise, og langt mindre optage, nogen som helst form for digitalt tv. Hvis du med lyd mener om der er ok lyd igennem den, så er svaret ja. I forhold til subtitles, så har jeg foreløbig kun prøvet med ISO filer og det kører helt uden problemer. |
|
![]() |
|
![]() |
Min fejl. Jeg troede kortvarigt at den også kunne optage. |
|
Mvh Lars.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |