|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |||
plouger ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 206 |
![]() Sendt: 25-August-2007 kl. 10:29 |
||
Hej. Har lige set at hjemmesiden www.lovefilm.dk er begyndt at udleje Blue-Ray film og HD-DVD |
|||
Hilsen
Plouger |
|||
![]() |
|||
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() |
||
Det er selvfølgelig positivt at det er i gang, men det er godt nok et uambitiøst udvalg at starte med... |
|||
![]() |
|||
plouger ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 206 |
![]() |
||
Jeg så det først i går. Men mon ikke der hurtigt kommer flere hen af vejen
|
|||
Hilsen
Plouger |
|||
![]() |
|||
Larxox ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1025 |
![]() |
||
Det er sjovt, da jeg spugte deres kundeservice tidligere i denne uge om det samme og deres svar var at det ikke blev foreløbigt...... Måske er de blevet inspireret af min forespørgelse |
|||
![]() |
|||
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() |
||
Jeg kan ellers varmt anbefale et abonnement på lovefilm.dk. Til de af os der stadig har moral nok til ikke at gå IFPI på klingen, så er det meget rart ikke at skulle stresse i Blockbuster når man lige vil se en film :) Ulempen er selvfølgelig at med mindre man finder sine film som "fasttrack" så er man ikke sikker på hvilken film man får næste gang. |
|||
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|||
![]() |
|||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8643 |
![]() |
||
Hvis du har få film som prioritet 1 kan du næsten regne med at få dem først.
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |