|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() Sendt: 07-Maj-2007 kl. 18:48 |
Hej. Tja, den ca. 1,5 m lange og tykke ledning generer mig lidt. Jeg har nemlig kun brug for ca. ½ m af den, så hvad gør man ved resten??? Panasonic advarer mod at lægge den sammen antennekablet el. andre signalkabler, også det på grund af evt. "Interferens". Så hvad pokker gør man med den??? Redigeret af Pokerface - 07-Maj-2007 kl. 18:56 |
|
Mvh. Frede.
![]() [COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70 Afspiller: "Pana" DMP-BD80 |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9412 |
![]() |
Hej
Du burde da sagtens kunne klippe lidt af ledningen. I mit skærm kabel, sidder "Ferritkerner" udenpå kablet, så man kan flytte rundt på det. Så klip lidt af ledningen samt køb en løs "Ferritkerner" som du kan montere i den nye ende... |
|
![]() |
|
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
Hej Lahan. Næææ, så vidt jeg kan finde ud af, så er de støbt fast på kablet, ca. 10 cm., inde fra enderne. Men kan man købe løse "Ferritkerner"??? Det viste jeg ikke, men det er da bestemt en mulighed, hvis de findes. |
|
Mvh. Frede.
|
![]() |
|
![]() |
Hej, Nu har jeg brugt adskillige timer i løbet af dagen på at finde "via Google" et sted hvor man kan købe "ferritkerner" i løs vægt og i div. str.... men jeg har ikke været heldig at finde et sted endnu. Ved nogen hvem der sælger dem ??? Redigeret af Pokerface - 08-Maj-2007 kl. 19:38 |
|
Mvh. Frede.
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
Jeg har monteret min skærm med strømkablet foldet sammen som det kom ud af posen, jeg syntes ikke ummidelbart jeg kan konstatere noget støj på signalet, og det hænger egentligt lige ved siden af antenneledningen.. så hvad med lige at prøve det af først.. måske du heller ikke kan se forskel |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
![]() |
Hej "rhsin". Hmmm... Ja, du har jo muligvis nok ret i, at jeg bare skal forsøge det. Men du ved, når man nu mange gange har læst, at den slags må/gør man altså bare ikke, fordi, at det så vil ødelægge billedkvaliteten, jamen så forsøger man jo i første omgang at undgå det. Forresten er det første gang, at jeg ser et TV, der er leveret med den type net-ledning... Er det mon den nye trend fremover ??? Redigeret af Pokerface - 08-Maj-2007 kl. 19:50 |
|
Mvh. Frede.
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
forresten hvis du stadig søger ferritkerner så kig lige her og du skal se lyset PS fandt dem efter ca. 25 sek. søgning Redigeret af rhsin - 08-Maj-2007 kl. 20:11 |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
![]() |
Hej igen. rhsin > Mange tak, det var vist nok lige dèt jeg stod og manglede. Hmmm, ja det er underligt, nu prøvede jeg lige at søge igen, og nu står de jo nærmest i kø, for at blive købt. Redigeret af Pokerface - 08-Maj-2007 kl. 20:48 |
|
Mvh. Frede.
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |