|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
kylle_one ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Maj-2008 Status: Offline Point: 169 |
![]() |
Det kan man ikke, det er som om batteriet slet ikke er i computeren når man sætter den i. |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg ville ikke have noget problem hvis batteriet var blevet dårligt til at holde strøm efter knap 2 år. Men den kunne holde strøm i over 1,5 time lige inden den gik i stykker. Hvis det bare var fordi det var slidt og kunne holde i 10 min, så have jeg bare købt et nyt uden brok. Jeg håber at Apples batteritester kan afgøre om der er tale om en nedsmeltning eller ej. Kan du præcisere "nedsmeltning", det kan være at min indboforsikring dækker det som en elskade. |
|
![]() |
|
![]() |
Så er der kommet nyt i sagen. Sagkyndig konsulent har vurderet oplysningerne i sagen og udtalt at batteriet måtte have været med fejl da det ikke havde tilstrækkelig slidstyrke.
Jeg krydser fingre!
|
|
![]() |
|
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2875 |
![]() |
|
|
.....
|
|
![]() |
|
![]() |
Han er hyret af Forbrugerklagenævnet, så han må være en slags batteriekspert:)
|
|
![]() |
|
B-CLG ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-April-2009 Status: Offline Point: 655 |
![]() |
/B |
|
![]() |
|
![]() |
Ja, hehe. De batterier bliver nok en del dyrere... Medmindre det bliver en slags lejeordning som vist her http://green.autoblog.com/2007/10/30/video-of-project-better-places-battery-exchange-system/
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |