|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Uptix ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 02-Februar-2010 Status: Offline Point: 23 |
![]() Sendt: 09-Februar-2010 kl. 11:53 |
Hey :) Jeg har lige fået et panasonic X10 hjem.
Jeg har så fået sat strøm til og antenne stikket, så kommer alle de danske kanaler(dr1 tv2 dr2 dr hd kanal kbh osv) og lidt svenske. via DVB-T søgning :) Alle dem der står betal TV er krypteret, hvordan får jeg dem? Og nede i stuen har vi en viasat boks, kan jeg få noget gavn af den? Tak for hjælpen :) |
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4114 |
![]() |
Hvis du modtager via egen antenne, så skal du jo bare betale for et Boxer abonnement. Så kan du vælge hvilke kanaler du ønsker at betale for. |
|
![]() |
|
Uptix ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 02-Februar-2010 Status: Offline Point: 23 |
![]() |
Altså vi har kabel tv i stuen... viasat.. hvilket er ret skod.. ikke nok sport :)
Prøver lige at undersøge hvad prisen på boxer er :) tak |
|
![]() |
|
![]() |
Boxer har ikke tv3+ .. ?? :O
|
|
![]() |
|
dkscan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
![]() |
Korrekt.
|
|
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
|
![]() |
|
![]() |
Er der nogle af jer der ved om jeg overhovedet kan få noget ud af stuens viasat boks?
|
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Til DVB-T modtagelse? Ingenting. |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Ja, det kan du da ved at betale for et abbonement til Viasat.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
![]() |
Okay. Hvad ville i anbefale mig at gøre, for at kunne se kanaler som tv3+ kanal 5 canal9 ?
Overtalle familien til at købe en yousee pakke til deres og mit tv. Købe et abonnement til viasat, eller noget andet? :) |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Skal der ses TV3, så er det enten Sattelit eller KabelTV, de andre kanaler er også på Boxer.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
hubba ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 62 |
![]() |
Hejsa ikke så svært syntes jeg, med et yousee ab har du mulighed for at se det hele på fjersynet både i stuen med boksen og med dvb-c tuner i fjernsynet på optil 4 forskellige fjernsyn sådansom jeg husker det. God jagt
|
|
lg 60 pk550n, marantz bluray 7003, marantz sr6003, samsung yousee hdd boks, monitor audio silver rs6, monitor audio silver rslcr,monitor audio silver rxsf, monitor audio rsw12
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |