recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic PT-AX100/PT-AX100E/PT-AE900
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPanasonic PT-AX100/PT-AX100E/PT-AE900

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Praetorian Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 28-Juli-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 19
Direkte link til dette indlæg Emne: Panasonic PT-AX100/PT-AX100E/PT-AE900
    Sendt: 25-Februar-2007 kl. 02:50
I forbindelse med snarligt køb af en af ovenstående projektorer, er jeg interesseret i at vide om det er muligt at stille dem off-axis, da den eneste placering projektoren kan få er på et bord, 3,5 m. fra lærred, 1,3 m. til venstre for axis. Synes at have læst at AE900 har keystone correction som kan klare det, men at AE100 ikke har. :(
All are equal but some are more
equal than others!
Til top
Bimsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-November-2004
Sted: Sverige
Point: 511
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2007 kl. 08:30

Jeg kan nu ikke forestille mig at der findes projektorer uden keystone correction, men never mind.

I dit tilfælde er det smartere at bruge Lens Shift funktionen som de nævnte modeller også har. Har sakset fra manualen til PT-AX100

Til top
Praetorian Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 28-Juli-2004
Sted: Denmark
Point: 19
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2007 kl. 13:51

Ja, men så er det jo en AX100 jeg skal have (med mindre andre kan give en god begrundelse for at købe den ca. Kr 4.000 dyrere AX100E)

Ang. lærred, så vurderet ud fra brugen af projektoren (max. 1 film pr. dag, efter kl. 21), skal jeg gå efter et gråt af slagsen...

All are equal but some are more
equal than others!
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu