Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
klander
Guld medlem
Oprettet: 15-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 813
|
Sendt: 07-September-2007 kl. 10:59 |
Tillykke med den, lad os nu engang hører hvad du mener om den
|
Med Venlig Hilsen
Kurt
|
![Til top Til top](/forum_images/back_to_top.png) |
agger
Guld medlem
Oprettet: 03-Maj-2005
Point: 1222
|
Sendt: 07-September-2007 kl. 15:24 |
Hej
Skal nok vende tilbage senere med hvad jeg synes om den.
Hilsen Agger
|
hopgreve
Guld medlem
Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Point: 6282
|
Sendt: 10-September-2007 kl. 18:40 |
Hej agger , har du fået set lidt Blu-ray i weekenden![](smileys/smiley1.gif)
Eller er det lidt for tidligt at komme med en konklusion![](smileys/smiley2.gif)
MVH
|
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
Bjarke
Guld medlem
Oprettet: 06-Februar-2006
Point: 923
|
Sendt: 10-September-2007 kl. 22:44 |
agger skrev:
Hej
Jeg har lige købt den nye Sony BDP-SE1 fra pixmania, syntes de var billige ??.Bestilte tirsdag formiddag,valgte at betale dobbelt fragt for at få den med UPS inden for 24-48 timer,så jeg havde den til weekend, som der står når man bestiller.Men når de 48 timer så er gået er pakken stadig ikke sendt fra Pixmania,så jeg mailede dem hvad det betød ,fik hurtigt svar at de 24-48 timer betød fra pakken var afleveret til UPS ,det er total snyd syntes jeg for det står der ikke noget om når du betaler .Når Man betaler står der levering med post 2-3 Dage, ekstra betaling levering med Ups 24-48 timer.Så der blev man også lidt røvrendt det er svært at tro på hvad der står i de forskellige ledetråde fra de forskellige firmaer.
Hilsen agger
|
Ja det kan bestemt ikke betale sig at betale ekstra for forsendelsen..
Har også lige bestilt noget hos dem.. der tog det også lige 3-4dage før de afsendte... Men når den var afsendt tog det max 3dage hvis ikke 2dage
Fx min ordre:
bestilt på pixmania 26/8
sendt fra pixmania 30/8
Ankommet med PNL 30/8 kl 21:34 til københavns postcenter.
Ankommet til det lokale postomdellingscenter 31/8 kl. 07:19
Men så er det lige at det lokale posthus, har næsten alle postmedarbejderene sagt op, så de kan ikke nå at dele pakkerne ud.. så kundeservice siger man skal komme på pakkeomdellingscentralen for at hente...
Idag for jeg så afvide med en anden pakke at der nu også er problemer på københavns postcenter
|
Pana P50x10y - NAD T753 - NAD C272 - Dali Ikon7, Vokal2, Dali bagh.(Ikon W2 købes)- Ikon Sub - WDlive
|
agger
Guld medlem
Oprettet: 03-Maj-2005
Point: 1222
|
Sendt: 11-September-2007 kl. 02:26 |
Hej Hopgreve
Hár ikke fået kigget på den endu, manglede en HDMI omskifter, har jo så meget at koble til at der ikke var plads , omskifteren den er kommet idag, så nu skal jeg se og få kigget på den.Til Bjarke ja det går stærkt når først det har forladt Pixmania.
Hilsen Agger
Redigeret af agger - 11-September-2007 kl. 02:50
|
Bjarke
Guld medlem
Oprettet: 06-Februar-2006
Point: 923
|
Sendt: 12-September-2007 kl. 17:41 |
agger skrev:
Til Bjarke ja det går stærkt når først det har forladt Pixmania.
Hilsen Agger
|
Det skal dog lige siges, som jeg helt havde glemt. At de alligevel er nogle tumper hos pixmania.... for skrev resten af min adresse i adresse2 feltet...
Men dette adresse2 fejlt har de slet ikke notoret på pakken...
Så i prensippet har de leveret adressen til rådhuspladsen uden nummer eller noget, for at tage et eksempel..
Det var faktiskt kun fordi jeg tog forbi pakkeomdellingen at jeg fik pakken.
|
Pana P50x10y - NAD T753 - NAD C272 - Dali Ikon7, Vokal2, Dali bagh.(Ikon W2 købes)- Ikon Sub - WDlive
|
Bruce
Redaktionen
recordere.dk teamet
Oprettet: 09-Januar-2007
Point: 558
|
Sendt: 13-September-2007 kl. 16:46 |
Jamen så vil jeg godt sætte Pixmania lidt i relief til min bestilling af PS3'er fra USA Købt via AmericanShopper hos Amazon, med Paypal. Leveret hos Toldservice Danmark 10. august, færdigbehandlet 12. september! 8-10 mails, 3 telefonsamtaler og alt dette for told- og moms for ca. 900 kr og over 30 dages ventetid.
Pixmania? We used to DREAM about Pixmania ![](smileys/smiley36.gif)
Redigeret af Bruce - 13-September-2007 kl. 16:47
|