|
Sonos Ray eller Beam gen. 1? (Samme pris) |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
jbl ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-November-2013 Sted: København Status: Offline Point: 262 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-Maj-2022 kl. 18:16 |
|
Hej
Jeg overvejede at snuppe et eksemplar af den nye Sonos Ray, men jeg kan se at den kommer til at koste 2.249 kr., hvilket er stort samme pris som Sonos sælger refurbished Beam gen. 1 til (2.299 kr). Beam gen. 1 har efterhånden en del år på bagen og som sagt et refurbished eksemplar, men er det ikke grundlæggende en bedre højttaler end lillesøsteren, Ray? Redigeret af jbl - 11-Maj-2022 kl. 18:17 |
||
![]() |
||
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Nu er der flere ting til god lyd end 'teknologi' og det er 'fysik' :-) God lyd kræver plads og jo mindre plads, jo svære er det at skabe god lyd. Så nu kan jeg ikke huske Ray vs Beam, men så vidt jeg kan se er Beam større end Ray og dermed vil jeg mene du får en overall bedre lyd med et ældre produkt der har mere massefylde.
|
||
Mvh.
Casper |
||
![]() |
||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4863 |
|
Der kan også være et behov for airplay2, som kun er på Ray.
|
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
![]() |
||
kenp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 561 |
|
Det er der nu også på Beam, både version 1 og 2
|
||
![]() |
||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4863 |
|
Ok, har ikke kunnet finde det.
|
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |